امام جمعه قلعه رئیسی در شورای اداری: مردم نا امید می شوند/ از همین امروز شروع کنید

در جلسه شورای اداری کهگیلویه که ساعت ۱۸ در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد، با انتقاد شدید امام جمعه قلعه رئیسی همراه شد که در انتها فرماندار کهگیلویه به این انتقادها واکنش نشان داد.

به گزارش حرف مردم، امام جمعه قلعه رئیسی با انتقاد از وضعیت موجود در جاده قلعه رئیسی به دهدشت گفت این جاده باعث ناراحتی و نامیدی مردم این بخش شده و حرکت لاک پشتی با یک بیل مکانیکی بجایی نمی رسد، و باید از همین حالا شروع کنید.

حاج آغا صلواتی با بیان اینکه حرکت در امر گازرسانی در مقاطع کوچک باعث می شود که دیدن شعله گاز برای مردم به آرزو تبدیل شود و نگزارید پدران و مادران شهدا از این امکانات بی بهره بمانند.

صلواتی با انتقاد از معضل بیکاری در بخش چاروسا و دیشموک گفت: جوانان این بخش ها هر روزه به سمت عسلویه و بوشهر می شوند که خود این باعث افسردگی خانواده ها شده است.

صلواتی گریزی به عدم خدمات ورزشی در این دو بخش از شهرستان کهگیلویه زد و بیان کرد چطور با گذشت سی و چند سال از انقلاب نباید ورزشگاهی برای تفریح جوانان و نوجوانان باشد تا از شیوع اعتیاد جلوگیری کند.

حاج آقا صلواتی با انتقاد شدید از وضعیت خروج خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  از سوی کمیته امداد گفت: چرا سطح معیشت مردم چاروسا و دیشموک باید با سطح رفاه مردم در مرکز استان و گچساران و دهدشت مقایسه شود و این کاری درستی نیست.

حاج آقا صلواتی در پایان با بیان اینکه، وقتی آقای پوزش به فرمانداری کهگیلویه آمدند خوشحال شدیم و گفتم فردی آگاه در زمینه بودجه و محاسبات آمد و می تواند با طرح ریزی به از میان بردن این مشکلات کمک کند و حالا هم دیر نشده، به صحبت های خود پایان داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *