هاشمی پور: جواب اعتماد مردم را دادیم/آغاز بکار پتروشیمی دهدشت

بگزارش حرف مردم،امروز طی مراسمی نمادین و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان، پتروشیمی دهدشت آغاز بکار کرد.

سردار هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ  در ابتدا با شکر خداوند و تشکر از صبر مردم این شهرستان گفت که آغاز بکار پتروشیمی شروع شد و بحول قوه الهی ظرف مدت ۴ سال به بهره برداری می رسد و در نوبت بعد سراغ واحد های پائین دست می رویم که باتوجه به مساحت زمین مشکلی وجود ندارد و حدود ۳ میلیون متر مکعب عملیات خاکی دارد که حدود ۲۲ میلیارد تومان مبلغ پیمان این کار است.

در ادامه سردار هاشمی پور افزود: اسناد مناقصه سخاتمان های غیر صنعتی پتروشمی آماده می شود که ۱۲ شرکت ارزیابی شدند که بصورت epcf یعنی مهندسی ،تهیه کالا، اجرا و تعمین منابع مالی به عهده فاینانسوره که اعلام آمادگی کردن که کار آنها رو به جلو می رود.

سردار هاشمی پور گفت: این پروژه توقفی نخواهد داشت و این قول را به مردم و جوانان می دهم که کار شروع شده و تا پایان ادامه خواهد یافت.

هاشمی پور نماینده محترم کهگیلویه در خصوص تعداد بکار گیری نیرو در پتروشیمی اعلام کرد که این پروژه دو فاز دارد که در فاز اول حدود ۳۰۰ نفر بکار گرفته می شوند و در کل ۱۵۰۰ نفر در این پروژه دخیل می شوند.

هاشمی پور انتها گفت: ما از مارون تخصیص بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون متر مکعب داریم با وزارت نیرو صورت جلسه می کنیم که هم برای صحرای کلاچو و چرام است  که ۵۰ میلیون متر مکعب برای باغات و صنعت است که همه این ها ابلاغ شده و با قرارگاه مذاکره کردیم که دنبال این هستیم که از آب سد کوثر آب این چهار شهرستان را تامین کند.

تصاویر تکمیلی

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b9_%db%b1%db%b1%db%b3%db%b7%db%b5%db%b5

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b9_%db%b1%db%b1%db%b5%db%b7%db%b4%db%b0

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b9_%db%b1%db%b2%db%b4%db%b8%db%b1%db%b8

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b1%db%b9_%db%b1%db%b2%db%b4%db%b8%db%b0%db%b4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *