مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد:اعزام دانش آموزان پسر شهرستان های باشت و چرام به مناطق عملیاتی جنوب+تصاویر

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام دانش آموزان پسر شهرستان های باشت و چرام به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی گفت: در این دوره دانش آموزان ۲ شهرستان چرام و باشت در قالب چهارمین کاروان راهیان نور استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: دانش‌آموزان اعزامی از رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال و در مقاطع تحصیلی متوسطه هستند، که طی برنامه ریزی های انحام شده از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، هویزه و دهلاویه، و رزمایش اردگاه شهید مسعودیان اهواز بازدید خواهند کرد.

کاروان راهیان نور با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی، شناخت و تعمیق ارزش‌های دینی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی شهدای گرانقدر برگزار می‌شود.

صالحی نیا عنوان کرد قرار است که تا پایان سال بیش از ۸۰۰۰ دانش اموز کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطر نشان کرد : پیش از این نیز بیش از ۴۵۰۰ دانش آموز خواهر مدارس استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و از یادمان های هشت سال دفاع مقدس بازدید به عمل آوردند.

 

 

                               

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *