مدیر اصلاح‌طلبی که ولایت و رهبری را قبول دارد، دلسوز مردم است، حذف ش نمی کنم

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیر اصلاح‌طلبی که ولایت و رهبری را قبول دارد، دلسوز مردم است، عین عقاب و مثل چشمه  برای حل مشکلات مردم می‌جوشد، چه دلیلی دارد من او را حذف کنم.

حرف مردم گزارش می دهد:

عدل هاشمی در جلسه شورای اداری دیشموک و در ابتدای سخنان خود از بخشداردیشموک تقدیرکرد و گفت: تشکر می کنم از بخشدار که با آن روح  انقلابی‌شان با دلسوزی و درایت مسائل را رصد می‌کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، حقیقتاً به حسن امیریان علاقمند هستم، اضافه کرد: علاقمندی بنده به بخشدار به خاطر روحیه تحرک‌پذیری  او است.

وی به خصوصیات تحرک، شادابی، دلسوزی و تعصب امیریان اشاره کرد و گفت: در این مدت فارغ از مسائل قومی و جناحی و قبیله‌ای، وظیفه‌اش را به خوبی انجام داده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به بازدید یکروزه خود از مناطق آجم و رودریش اشاره کرد و گفت: تاسف خوردم که ۳۷سال از عمر انقلاب می‌گذرد ولی این مردم غیر از خدا هیچ‌کَس را ندارند که فریادرَس آنها باشد.

هاشمی با بیان اینکه، چرا ما باید نسبت به مناطق محروم دیشموک بی‌تفاوت باشیم، خاطرنشان کرد: بیاییم برای یکبار هم در دوران مسئولیت‌مان اینها را نجات دهیم.

وی بیان کرد: یک مسجد را برای رودریش کلنگ‌زنی کردیم و برای کمک، به حساب دهیاری۱۰میلیون تومان واریز خواهیم کرد.

هاشمی به وضعیت آموزش در منطقه رودریش اشاره کرد و گفت: من از مسئول آموزش و پرورش می‌خواهم یکبار به آن منطقه سفر کند و محل تحصیل دانش آموزان آن منطقه را ببیند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: اگر خمس و زکاتمان را هم جمع کنیم، می‌شود با آن دردی از وضعیت تحصیلی این دانش‌آموزان را دوا کرد.

هاشمی به وضعیت اسفبار خانه های مردم در روستاهای رودریش و آجم اشاره مرد و از مدیران کل خواست، سهم۱۵درصد تقبل شده از آنها را حذف و زمینه فعالیت کشاورزی را برای مردم فراهم کنند.

وی گفت: اگر مسئولان فکر کنند که مردم آن مناطق سهم۱۵درصد را پرداخت می‌کنند، اشتباه کرده و خیالتان راحت که محرومتر از آن هستند که این کار را بکنند.

هاشمی همچنین اضافه کرد: دستگاهایی که در جاده ساورز در حال کار هستند، بزودی برای اینکه۳الی۴کیلومتر تا رودریش را بهبود بخشند و جاده را برای تردد کنند، به منطقه می فرستیم.

وی به وضعیت نامناسب راههای رودریش و اجم اشاره کرد و گفت: اگر به این دلیل کسی در آنجا برحسب اتفاقی بمیرد، شک نکنید همه ما قاتل هستیم.

عدل هاشمی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی فقیر نیست، بیان کرد: ما باید به داد این مردم برسیم.

وی از استاندار خواست برای یکبار هم تشریف بیاورد و مناطق محروم آجم و رودریش و اطرف رود علاء را که چطوری زندگی می‌کنند، ببیند.

هاشمی گفت: آقای استاندار بیاید مناطق اطراف علاء را ببنید و در پایین دست مردم تنگ چویل و حومه خوزستان را هم مشاهده  و مقایسه کند.

وی با بیان اینکه، برعکس کسانی که به مناطق کلان شهر توجه دارند، گفت: وقتم را برای خروج مناطق محروم از بن بست گذاشتم.

هاشمی گفت: خیلی تشنه قدرت نیستم که ببینم چهارسال دیگه چه کسی هست یا نیست، من در همین چهارسال نوکَر مردم هستم و در این مدت همه تلاشم را برای محرومیت زدایی خواهم کرد.

وی گفت: دولت و مجلس به دو مقوله مهم اقتصاد و فرهنگ توجه ویژه دارند و به دستور رهبری در حال انجام است.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز علیرغم فشارهای اقتصادی، یکی پس از دیگری، اهدافم در حال محقق است.

وی تصریح کرد: ‌ با گذشت۱۱سال از وضعت پتروشیمی دهدشت، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که نمی‌شود.

هاشمی اضافه کرد: قرارداد اولیه با مبلغ۳۲میلیارد تومان برای انجام عملیات خاکی جهت مناقصه رفته است و تا شنبه کلید می‌خورد.

وی بیان کرد: مسئولان دیشموک اگر قصد توسعه این منطقه را دارند باید با اتحاد به دور از مسائل قومی و قبیله‌ای و جناحی، دست به دست هم و تلاش کنند تا دیشموک ساخته شود.

هاشمی پور گفت:، باید جاده پاتاوه دهدشت تا عید سال آینده تمام شود.

وی با اشاره به جاده دیشموک –قلعه رئیسی و دَم عباس –قلعه رئیسی- قلعه دختر، گفت: تا زمانی که این راهها ساماندهی نشود، انتظار پیشرفت برای دیشموک نداشته باشید.

عدل هاشمی پور تشریح کرد: معدن نیترات قطعاً باید فعال شود  و بحث راه ارتباطی این روستا هر چه زودتر باید آسفالت شود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده تصریح کرد: اینکه لودر بخش خصوصی در لیراب در حال فعالیت محرومیت‌زدایی باشد ولی شبانه به آن رگبار ببندند، کار درستی نیست.

هاشمی پور خواست تا امنیت  برای توسعه و پیشرفت تامین شود.

وی، همچنین خواست تا با رایزنی مردم، مشکلات و اختلافات روستایی حل شود تا با مشکل مواجع نشویم.

هاشمی پور، از تعیین و تکلیف پُل روستای آجم تا یک ماه آینده خبر داد و گفت:  بحث ساخت مدرسه و کار عام المنفعه، بنیاد موسسات خیریه، کمک گرفتن از دولت و بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در دستور کار ما است و با استفاده از این منابع، ما باید مشکلاتمان را حل کنیم.

هاشمی پور از مسئولان خواست تا بحث آب شرب شهر دیشموک را در دستور کار قرار داده و گفت: از بحران آب شرب دیشموک را خبر دارم و باید برای این کار یک برنامه و جلسه ‌ویژه گذاشته شود و مشکل مردم را پیگیری و حل کنیم.

وی، تغییر کارفرمایی سد بالیاب را یک پروژه مهم عنوان کرد و گفت: علیرغم مخالفت‌های مسئولان خوزستان، سد به نام “آب و نیرو” دیشموک زده شد و در دستور کار قرار دارد.

هاشمی پور به مسئولان در شورای اداری دیشموک گفت: بیایید مسائل قومی، قبیله و جناحی را حذف کرده، دلمان برای دیشموک بسوزد و اینکه کی چپ و کی راست است را کنار بگذاریم.

وی با بیان اینکه، اصولگرایی و اصلاح‌طلبی کسی را به بهشت نمی‌بَرد و در تهران چپ و راست شب و روز در کنار هم زندگی می کنند.، گفت: عمل صالح ما را به بهشت می‌برد .

هاشمی گفت: ما داریم خودمان را این افکار فریب داده و از همدیگر فرار می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیر اصلاح‌طلبی که ولایت و رهبری را قبول دارد، دلسوز مردم است، عین عقاب و مثل چشمه  برای حل مشکلات مردم می‌جوشد، چه دلیلی دارد من او را حذف کنم.

وی، خطاب به کسانی که اعتقاد حذف چنین مدیران را دارند، گفت: هرگز این کار را نخواهم کرد چون که این خصوصیت را ندارم.

هاشمی پور گفت: اینکه کسانی هستند که می‌گویند، فلانی در زمانی با بهمانی بوده و باید حذفش کنیم، دیدگاه و فرهنگ خوبی نیست.

وی، با ابراز خرسندی از حسن امیریان بخشدار دیشموک، گفت: باوجود اینکه بخشدار تدبیر و امید و اصلاح‌طلب است، خدا شاهد عین چشمانم دوستش دارم، به خاطر اینکه دلسوز مردم است و وظیفه‌اَش را درست انجام می‌دهد.

هاشمی پور با بیان اینکه، من آمدم برای خدمت به مردم، گفت: مسئولی که نوکَری مردم را در دستور کار دارد، را خواهانم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به حاشیه‌سازان سفرهای محرومیت‌زدایی خود، گفت: برای من آجم، رودسمه و این و ان ندارد طبق برنامه زمانبندی به همه مناطق سر می‌زنم و این شعار من است نه اینکه کسی نقشه کشید من را به سمت روستای خاصی ببرد.

وی افزود: ذهنیت منفی خود را حذف کنید چون که یکماه پیش برنامه‌ریزی کردم که به آجم بروم و جاهای دیگر هم خواهم رفت.

هاشمی اظهار کرد: ما انسانیم و من عاشق مسئولیت نیستم که با این کار اعصاب خود را خورد کنم و دنبال القاب و عناوین هم نیستم.

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر دلتان برای منطقه محروم دیشموک می‌سوزد، بگذارید کار کنم.

هاشمی پور با ابراز گلایه و انتقاد از برخورد برخی مسئولان در جلسه شورای اداری، تشریح کرد: والله اگر دلتان برای دیشموک می‌سوخت، این برخوردها را نمی‌کردید.

وی با تاکید بر این موضوع که برای سفر یکروزه به آجم، کسی به وی خط نداد، گفت: خودم انتخاب کردم و شخصی من را به اجبار به اجم نَبُرد، و یکروز دیگر هم به بالیاب و روستای دیگر محروم خواهیم رفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، مسئولان باید دلشان برای مردم مناطق آجم و رودریش بسوزد، اضافه کرد: بخدا کسانی که دنبال بی‌نظمی و اختلاف و تفرقه هستند، دلشان برای دیشموک، نمی‌سوزد.

عدل هاشمی پور با انتقاد از برخی مسئولان دیشموک، گلایه کرد با این روند ساختن و آبادی و توسعه شهر و تحقق شهرستانی امکانپذیر نخواهد بود.

وی گفت: اگر با تیپا هم از دیشموک اخراجم کنند، باز هم مردم دیشموک را رها نخواهم کرد.

وی بیان داشت: با یک، دو و حتی برخوردهای بیشتر هم کوتاه نخوام امد  و مردم را تنها نمی‌گذارم چون برای محرومیت زدایی آمدم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس ، خطاب به عده‌ای که قصد به حاشیه بردن وی را دارند، تصریح کرد: بخدا من به حاشیه نمی روم و فقط می‌خواهم کار کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *