کاشت هندونه در کارخانه سیمان سپو

حرف مردم گزارش می دهد: با اینکه نزدیک به یک دهه از کلنگ زنی تا احداث کارخانه سیمان سپو می گذرد جوانان این منطقه به امید راه اندازی این کارخانه، پیرشدند.

باوجود اینکه مسئولان مختلفی بر سر این پروژه آمدند و قول های فراوانی برای احیای این پروژه مرده دادندکه در این میان صحبت های اخیر نماینده منتخب کهگیلویه درباره اقدام های صورت گرفته برای این پروژه کمی امیدواری حاصل کرده، اما مردمی که زمین کشاورزی خود را به اشتباه به قیمت ناچیز به امید بکارگیری فرزندان بیکار و تحصیل کرده شان به این طرح فروختند، بیشترین ضربه را خوردند و هر کسی که طلبی از این پیمان کار و مدیرعامل دارد با بریدن کابل ها وقطع میلگردها و فروش آنها پول خود را به نوعی باز پس می گیرند.

اما امسال بالاخره این پروژه نتیجه داد و توانست یک محصول روانه بازار کند، اما نه از نوع سیمان بلکه هندوانه بود.

20160518_184630

گفتی است با گفتگو با فردی که در کارخانه در مورد کاشت هندوانه در محوطه کارخانه داد، افرادی با در دست داشتن حکم از سوی دادگستری اقدام به کاشت کردند و این برای اولین بار اتفاق نیفتاد بلکه مشادهده های ما از کاشت هندوانه در سال های اخیر در این کارخانه داد که جای هم حسرت خوردن دارد که که چه خواستیم و چه شد!! و هم جای خوشحالی که حداقل استفاده ای از زمین این کارخانه شد.

تصاویر تکمیلی

20160518_18402020160518_183953

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *