نقشه راه م را آماده کردم

حرف مردم گزارش می دهد: سردار مهندس هاشمی منتخب مردم کهگیلویه یزرگ در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز عصر در ورزشگاه آزادی دهدشت، به پاس پیروزی خود از احاد مردم تشکر و قدر دانی کرد.

مهندس هاشمی در ابتدای سخنرانی خود از احاد مختلف جامعه بخصوص ستاد اجرایی انتخابات و شورای نگهبان، نیرو های امنیتی و نظامی و خصوصا حامیان خود تشکر کرد و گفت ان شالله که بتواند در ادامه پاسخگوی این لطف مردم این شهرستان بزرگ باشد.

سردار هاشمی با اشاره به احادیثی از حضرت علی یادآور شد که نباید فرصت ها را از دست داد و عاقل کسی است که از حال برای آینده استفاده کنیم و باید بتوانیم که سطح تحمل مان را بالا ببریم تا عزت و بالندگی پیدا کنیم.

مهندس هاشمی با بیان اینکه توانسته در این مدت کوتاه از فرصت بوجود آمده استفاده کند گفت که با بسیاری از منتخبان مجلس آینده مشورت کنم و با بسیاری از آنها آشنا هستم و توانستم برای آینده تعاملات خوبی ایجاد کنم و می دانم که اگر از فرصتی که مردم به من دادند استفاده نکنم، تمام محبت مردم به این حقیر عکس می شود و من فردی کارگاهی و علمیاتی هستم و برنامه های خود را حول سد های منطقه و طرح های به زمین نشسته همچون پترو شیمی و کارخانه سیمان و جاده های این شهرستان بزرگ مرور و ارزیابی کردم و ان شالله با همکاری همه به ثمر خواهد نشست.

مهندس هاشمی در پایان صحبت خود اشاره کوتاهی به انتخابات داشت و گفت: انتخاباتی که گذشت با لبیک مردم به پیام رهبر انقلاب همراه بود و از همه افراد و جناح های سیاسی حاضر در منطقه خواست تا با کنار گذاشتن تعصبات جناحی، وحدت و همدلی را در جامعه حاکم کنیم و وضعیت موجود را بررسی کردم و با شناختی که از بخش خصوصی دارم و با تعاملاتی که با دولت پیدا کردم آینده و بستر را برای کار های بزرگ در کهگیلویه بزرگ آماده می بینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *