فیلتر رسانه ای یاران اصلی عدل هاشمی بر افکار حامیان خود و مردم!

حرف مردم:
انتخابات پیش رو هم می آید و می رود، آخر یک برنده می ماند و به اصطلاح چند بازنده، اما به واقع بازنده اصلی دشمنان اتحاد و یک پارچگی ملت هستند که از اتحاد مردم شکست خواهند خود.

همه می دانند و می گویند و منکر نمی شوند که این انتخابات در کهگیلویه همیشه پرشورتر از تمام نقاط استان بوده و در این دوره نیز چنان پرشور شده است که وصف آن از این مطلب برون است.

امروزه رسانه به عنوان یک حامی و یک چراغ راهنما در اجتماع می تواند بسیاری از حقایق تلخ و شیرین را بیان کند، اما گویی برخی نامزده ها که از بیان حقایق می ترسند روند فیلترینگ را حتی در میان حامیان خود به کار گرفته اند!

چند روز قبل در یکی از گروه های حامی عدل هاشمی در تلگرام بحثی پیرامون حضور یک نامزد در دیشموک و جمعیت حاضر در استقبال از ایشان شده بود، مدیر گروه که یکی از به اصطلاح یاران رسانه ای و حامیان نزدیک عدل هاشمی می باشد با اقتدار تمام اعلام کرد که حضور این نامزد در دیشموک با استقبال سردی روبرو شد و حتی جمعیت حاضر در استقبال از این نامزد به صد نفر نمی رسد!

و جالب اینجاست چنان این شخص با اقتدار این صحبت ها را بیان می کرد، و چنان برخی دوستان و جوانان باور کرده بودند که گویا ایشان حق و است و حرفش حقیقت مطلق!

من که از این دروغ روشن ناراحت شده بود یک عکس از حضور پرشور مردم دیشموک در همراهی از نامزد مورد نظر را به گروه ارسال کردم…

دقیقه ای نگذشت که اعتراضات شروع شد و بسیاری از جوانان از آن گروه تلگرامی خارج شدند…در این بین یک حرف برایم جالم بود، شخصی نوشته بود: چرا با احساسات ما بازی می کنید؟ چرا به ما دروغ می گوید؟ صد نفر کجا و این جمعیت مشخص در تصویر کجا؟؟؟

و این انتهای کار نبود و نیست، و این فیلترینگ افکار جوانان هنوز هم در حال اجرا می باشد! تا اینکه امروز هم سایت خبری راک نیوز یک خبر از نشست عدل هاشمی در یاسوج نوشت، این سایت در قسمتی از خبر خود اینگونه آورده است:

“درحالیکه خبر این نشست درکانال های تلگرامی منتسب به عدل هاشمی اطلاع رسانی شده بود اما پیگیری برخی خبرنگاران برای حضور دراین جلسه با مخالفت برگزارکنندگان جلسه همراه بوده است.

این مخالفت درحالی صورت پذیرفته است که خبرنگار تنها سایت حامی ایشان، از میکروفن بدست های این مراسم بوده است.

بی شک اگر قرار است طیف همفکر وهمسو با سردار هاشمی دراطلاع رسانی با فیلتر پالایش خبرنگاران دست بکارشوند وتنها خبرنگاران  همسو با خود را خبرنگار بحساب آورند، برکسی پوشیده نیست که فضای رسانه ای نمی تواند برای خود آینده ای روشن را ترسیم کند”

قضاوت ها با خودتان، پیش از این و در انتخابات قبل حداقلش رسالت فیلترینگ افکار مردم در دستور کار و حتی فکر هیچ نامزد انتخاباتی نبود که این دوره به حول و قوه مادیات و پول های کلان این برنامه زشت و غیر اخلاقی نیز در دستور کار برخی ها قرار گرفت که بدون شک مردم و جوانان فهیم کهگیلویه از این فیلترینگ مادیاتی عبور خواهند کرد و روز ۷ اسفند رای خود را بدون توجه به اخبار کذب رسانه های پولی در صندوق رای خواهند انداخت

در ادامه چند تصویر از حضور عدل هاشمی در دیشموک و نامزد مورد نظر دیگر قرار می دهم و قضاوت با خودتان و وجدانتان…

تصاویر حضور عدل هاشمی در دیشموک

۲۰۱۶۰۲۱۱_۱۳۲۴۴۸ ۲۰۱۶۰۲۱۱_۱۳۳۴۱۱ ۲۰۱۶۰۲۱۱_۱۳۳۷۳۶

تصویر حضور نامزد دیگر در دیشموک

photo_2016-02-12_19-15-21

به امید فردایی روشن؛ جوانی از دیار دیشموک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *