دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان با فرمانده انتظامی کهگیلویه

به مناسبت هفته فراجا، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه به همراهی تعدادی از پرسنل این دو مجوعه به دیدار با فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه رفتند و از نزدیک با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش “افق دنا” سید ابوصالح دانشور پیشکسوت فوتبال و ورزش کهگیلویه در این دیدار گفت: ما شاهد هستیم که سبزپوشان نیروی انتظامی شبانه روز در حال تامین امنیت هستند و با اهدای جان خود بر این امر صحه گذاشته اند.

وی افزود اگر حضور مثمر ثمر نیروی انتظامی در ورزشگاه ها نباشد اتفاقات ناگواری می افتد و این نشان می دهد که نیروی انتظامی بازوی توانمند اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه نیز ضمن تبریک هفته فراجا و قدردانی از خدمات نیروی انتظامی گفت: حضور گسترده نیروی انتظامی در حفظ امنیت و دفاع از جان و مال مردم نشانه اقتدار آن است.

دکتر رمضانی تصریح کرد: ورزش عرصه‌ای بسیار مهم است که می‌تواند کمکی بزرگ را به تحقق اهداف انقلاب اسلامی کند، چرا که جوانان به ورزش علاقه‌مند هستند و در این مسیر نیز حرکت می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه نیز در این دیدار اظهار داشت: تامین امنیت و اجرای عدالت از سوی نیروی انتظامی همیشه باعث افتخار جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سید ابوالحسن دلباز افزود: در سالهای گذشته در بحث تامین امنیت بازی های فوتبال در شهرستان با مشکلات زیادی روبرو بودیم ولی خوشبختانه با حضور پیشکسوت ورزش در راس فرماندهی شهرستان کهگیلویه هیچگونه کمبودی از این مورد نداشتیم.

سرهنگ سید محمد موسوی- فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر از حضور مسئولان ورزش و فوتبال شهرستان گفت: بچه های امروز ما جامعه محور شده اند و حرف شنوی که امروز از مربی ورزش دارند بیشتر از خانواده است و این نشان می دهد چقدر ورزش در زندگی تاثیر گذار شده است.

وی ادامه داد: ورزش امروز هم پایه است برای تعلیم و تربیت و هم درامدی است برای رشد اقتصادی شهرستان که البته از این بعد متاسفانه اتفاق خاصی در این شهرستان نمی افتد.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: از مسئولان استانی انتظار می رود همان عدالتی که در شهرهای دیگر استان برای ورزش برقرار است برای دهدشت هم اجرا شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: انتظار داریم از هیچ تلاشی دریغ نکنید و هیچ ترسی از عزل هم نداشته باشید و از شما خواهش می کنم برای بحث آرامش و ایجاد فضای ورزشی در شهرستان کار کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *