دیدار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام با فرماندهی ناحیه انتظامی

به مناسبت هفته دفاع مقدس رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام با فرماندهی ناحیه انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش “افق دنا” سید محمد تقوی در این نشست گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به پاس همراهی ها و همکاریهای نیروی محترم انتظامی ویژه سرهنگ خلیلی وظیفه دانستیم دیداری داشته باشیم و ضمن تشکر و قدردانی از ایشان و همکاران خدومشان هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام افزود: نظم و امنیت امروز شهرستان مرهون زحمات شبانه روزی جناب سرهنگ خلیلی و همکاران سبز پوش ایشان می باشد.

وی تصریح کرد: الحمدلله از بدو حضور سرهنگ خلیلی تمامی نزاع های دسته جمعی در شهرستان چرام برچیده شدن و با اقتدار و توانمندی سرهنگ خلیلی و همکاران شان و حمایت دستگاه قضا این مهم میسر شد.

تقوی ضمن تقدیر ازهمراهی نیروی محترم انتظامی در بازدید از صنف های تحت نظر اداره ارشاد گفت: نظم تمامی برنامه های فرهنگی و هنری و جشن ها در محیط های باز مرهون تلاش های نیروی انتظامی می باشد.

سرهنگ خلیلی نیز در این دیدار ضمن تشکر از ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام بابت ایجاد نشاط اجتماعی و برگزاری کلاس های اوقات فراغت و جشن های مذهبی گفت: برگزاری نمایشگاه نقاشی آثار خانم را ویژه دانست و تصریح کرد: روح انسان نیازمند دیدن و شنیدن و لمس کردن آثار هنری هنرمندان است و تمام هنرها غذای روح بشر می باشند.

در پایان این نشست با اهدای چندین جلد کتاب و یک قاب تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی از سرهنگ خلیلی به نمایندگی از نیروی محترم انتظامی شهرستان چرام تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *