اعلام شهریه مدارس غیردولتی در کهگیلویه و بویراحمد

نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس شاخصه هایی همچون اجاره‌بها، هزینه پرداختی به کارکنان، تجهیزات و امکانات تعیین شد.

به گزارش ” افق دنا ” رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس شاخصه هایی همچون اجاره‌بها ، هزینه پرداختی به پرسنل ، تجهیزات و امکانات ، فعالیت های تربیتی و آموزشی ، مقطع تحصیلی تعیین شده است.

عبدی صفایی افزود: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب پنج میلیون و۶۰۰ هزارتومان و حداکثر هفت میلیون تومان، متوسطه اول حداقل ۶ میلیون و حداکثر ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و متوسطه دوم حداقل هفت میلیون و ۷۰۰هزار تومان و حد اکثر دوازده میلیون است.

پرداخت شهریه مکمل توسط اولیای دانش آموزان اختیاری است

وی با اشاره به دریافت شهریه مکمل و فوق برنامه توسط برخی از مدارس غیردولتی، گفت: میزان این شهریه مکمل ۳۸ درصد شهریه مصوب و پرداخت آن اختیاری و قرارداد آن مجزا از شهریه مصوب مدرسه است

رئیس اداره مشارکتهای مردمی تاکید کرد: مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب نمایند و تا ابلاغ شهریه سال جدید هیچ مدرسه‌ای حق دریافت شهریه فراتر از مصوب شده را ندارد.

صفایی ادامه داد: با تکمیل مراحل و آماده شدن نرخ شهریه جدید، قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه با مُهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا ولی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *