معلمان سربازان گمنام انقلاب اسلامی و معماران آینده کشور هستند

به گزارش “افق دنا” به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دنا، حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد با بیان اینکه شغل معلمی شغل انبیا است گفت، معلمین نقش اساسی در پرورش روح و فطرت الهی دانش آموزان دارند و با تلاش و مجاهدت های مبتنی بر ارزشهای اسلامی خود می‌توانند، روحیه انقلابی گری و جهادی را به جامعه تزریق کنند.


مصباح نژاد در ادامه گفت، طبق فرموده مقام معظم رهبری که جامعه معلمین را از بهترین و شریف‌ترین قشرهای کشور دانستند، می بایست تکریم جامعه فرهنگیان جز وظایف اصلی همه قشرهای جامعه باشد.


وی در بخش دیگری از صحبت های خود با سپاس از زحمات این مجاهدان بردبار و سخت‌کوش و متعهد در شهرستان دنا افزود: ارزش و اهمیت پرورش نسلی آگاه، عالم، اهل فکر و منطق، مؤمن و بااراده برای ساختن آینده کشور، با هیچ کار دیگری قابل‌مقایسه نیست.


امام جمعه شهر سی سخت با گرامیداشت یاد استاد شهید متفکر مرتضی مطهری، ایشان را انسانی وارسته، عالمی ربانی و نمونه کامل یک معلم معرفی کرد و به فرهنگیان توصیه کردند، جامعه معلمین با بهره گیری از آثار و تالیفات این استاد بزرگوار می توانند باعث سربلندی جامعه معلمان و جهادگران عرصه تعلیم و تربیت باشند.


حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد به بحث معیشت فرهنگیان هم اشاره ای داشت و گفت، نگاه مصرف گرایی به آموزش و پرورش نتیجه ای جز ضعف سیستم آموزشی کشور نخواهد داشت و هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری می باشد که در دراز مدت باعث پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها خواهد شد.


پایان بخش سخنان امام جمعه شهر سی سخت به عدالت آموزشی اختصاص داشت و با اشاره به وجود مدارس غیردولتی گفت، آموزش و پرورش باید تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت در مدارس دولتی به کار ببندد، و با توجه ویژه به مدارس دولتی، شاهد بوجود آمدن عدالت آموزشی در مدارس باشیم.

فیلم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *