از دستگیری سارق گاردریل جاده های برون شهری شهرستان تا کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در کهگیلویه

به گزارش “افق دنا” سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت گاردریل در جاده های برون شهری شهرستان کهگیلویه با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده یک نفر سارق شناسایی و در حین سرقت گاردریل در یکی از محورهای اصلی شهرستان دستگیر کردند.


موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی متهم حدود ۴۰۰ کیلوگرم تیرآهن مربوط به گاردریل و مقدار حدود ۲۰ متر سیم برق و ابزار و آلات و ادوات قطع پل های فلزی و گاردریل را کشف و ضبط نمایند.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


به گزارش “افق دنا” فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.


سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در حین گشت زنی در محور دهدشت- پاتاوه و انجام توریست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو پارس و دو دستگاه خودروی پراید بار که به نظر می‌رسید حامل کالای قاچاق مشکوک هستند را طی یک عملیات توقیف کردند.


وی افزود؛: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این خودروها تعداد ۱۵ دستگاه چای ساز، ۲۸۸ بسته چاقو و ۵ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق و غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را به طور تقریبی ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۳ دستگاه خودرو توقیف و پارکینگ منتقل و ۳ نفر دستگی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *