تجلیل از بانوان عرصه تبلیغ فرهنگ دینی در شهرستان کهگیلویه به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)/تصاویر

به گزارش “افق دنا”، حجت الاسلام مجید بهادری رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س)؛ وجود نازنین حضرت زهرا(س) را مایه فخر و مباهات همه مسلمانان و خصوصاً شیعیان دانست والگوگیری از شخصیت کامل و بی بدیل دخت رسول خدا( صلی الله علیها و آله ) را برای تمام زنان مایه ی آرامش و سعادت در زندگی عنوان کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: زن زیر بنایی ترین پایه های اخلاقی را در یک جامعه رقم می زند و با استفاده از پایگاه اجتماعی مختلف نقش های گوناگونی را عهده دار می شود که در نهایت منجر به ترویج عدالت خواهد شد.

بهادری اظهار داشت:در جامعه امروزی زن به عنوان تکمیل کننده شخصیت اخلاقی فرد بار سنگینی را بر دوش دارد. او با ایمان و تقوای خود می تواند مکتبی بسازد که هر کسی لیاقت حضور در این مکتب الهی را پیدا نکند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه، گفت:بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و دینی به مناسبت روز زن توسط هیئت های مذهبی،روحانیون مستقر و هجرت و کانون های فرهنگی تبلیغی در شهر دهدشت و بخش های سوق،قلعه رئیسی و دیشموک برگزار شد.

وی در پایان گفت:از ۶۰ نفر از بانوان عرصه تبلیغ طی مراسمی با حضور امام جمعه شهر دهدشت،دادستان شهرستان چرام و رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی تجلیل شد.

شایان ذکر است، مولودی خوانی، اجرای سرود ، مسابقه و اهداء جوائز از دیگر برنامه های این جشن بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *