۱۸ هزار متر از معابر روستای دره لبک بهسازی و آسفالت شد/تصاویر

به گزارش “افق دنا” سید خدایار زینی پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:بهسازی راه‌های روستایی، تسریع در پیشرفت راه‌ها و شریان‌های اصلی و رسیدگی به مشکلات این بخش بویژه حوزه حمل نقل بسیار مهم و از دغدغه‌های عمرانی این بخشداری می‌باشد.

بخشدار سوق عنوان کرد:ما معتقدیم راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آن‌ها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد.

وی افزود:یکی از روستاهای پرجمعیت بخش سوق روستای دره لبک می باشد که یکی از مشکلات و دغدغه های آن بحث بهسازی و آسفالت معابر این روستا بود که بحمدالله از روزهای گذشته عملیات اجرایی این معابر به طول ۱۸ هزار متر آغاز شد.
زینی پور در ادامه افزود:اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد‌.

بخشدار سوق در پایان از پیگیری ها و همراهی های حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در تمامی زمینه ها خصوصا این پروژه مهم و هم چنین از فرماندار شهرستان کهگیلویه ،مسولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه و تلاش ها و زحمات جهادی دهیار روستای دره لبک تقدیر و تشکر کرد.

بخشدار سوق خبر داد:بهسازی و آسفالت 18 هزار متر از معابر روستایی دره لبک/تصاویر بخشدار سوق خبر داد:بهسازی و آسفالت 18 هزار متر از معابر روستایی دره لبک/تصاویر بخشدار سوق خبر داد:بهسازی و آسفالت 18 هزار متر از معابر روستایی دره لبک/تصاویر بخشدار سوق خبر داد:بهسازی و آسفالت 18 هزار متر از معابر روستایی دره لبک/تصاویر بخشدار سوق خبر داد:بهسازی و آسفالت 18 هزار متر از معابر روستایی دره لبک/تصاویر بخشدار سوق خبر داد:بهسازی و آسفالت 18 هزار متر از معابر روستایی دره لبک/تصاویر بخشدار سوق خبر داد:بهسازی و آسفالت 18 هزار متر از معابر روستایی دره لبک/تصاویر بخشدار سوق خبر داد:بهسازی و آسفالت 18 هزار متر از معابر روستایی دره لبک/تصاویر 

بخشدار سوق خبر داد:بهسازی و آسفالت 18 هزار متر از معابر روستایی دره لبک/تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *