مطالبه گران سد آبریز مقابل فرمانداری شهرستان کهگیلویه تجمع کردند/تصاویر

 به گزارش افق دنا؛ احداث سد آبریز در بالادست رودخانه مارون یک از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد است.

بر همین اساس بخشی از کشاورزان و مردم کهگیلویه امروز مطالبه خود را به شکل تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار کردند.

عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه با حضور در بین مطالبه گران در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از همراهی مردم و تلاش های نماینده کهگیلویه و مسئولان استانی و استاندار گزارشی از فرایند احداث سد ارایه کرد. 

وی خطاب به مردم گفت؛ مطالبه گری شما به حق و همه ما همراه و همگام با شما هستیم چرا که باور داریم احداث سد تحول بزرگی در شهرستان ایجاد کرده و با توجه به ایجاد اشتغال بسیاری از اسیب های اجتماعی به حداقل خواهند رسید. 

فرماندار کهگیلویه افزود؛  بدانید که استاندار، نماینده مردم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان با تمام وجود در کنار و همراه شما هستند و پروژه احداث سد هیچگاه از دستور خارج نشده و روند ادامه دارد. 

وی ضمن تقدیر مجدد و مکرر از زحمات نماینده کهگیلویه گفت؛  مشکل اساسی ومهم پروژه ها مجوز زیست محیطی است که حل شده و البته مخالفت ها نابه جا و غیر کارشناسی است و یقین بدانید روند احداث سد به جد در حال پیگیری است تا با کسب مجوزها در وزارت نیرو با کد دار کردن پروژه ها برای اخذ اعتبار به سازمان برنامه وبودجه ارسال شود. 

موسوی ضمن دعوت مردم به حفظ قانون گفت؛  فراینده کسب مجوزهای سد در حال انجام است. 

به گزارش افق دنا: مارون از رودخانه‌های جنوب غربی ایران از ظرفیت های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد و بخصوص شهرستان کهگیلویه که سالهای زیادی است آب این رودخانه رونق کشاورزی استانهای پایین دست را شتاب بخشیده است.

تصاویر اختصاصی افق دنا از این تجمع را در زیر مشاهده می کنید

عکس: سید مهدی اشکاوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *