کاظمی جو: رسانه‌ای موفق است که حتی با وابستگی به یک نهاد، بتواند ضعف‌های آن نهاد را نقد و تحلیل کند

به گزارش افق دنا ، رییس انجمن خبرنگاران کهگیلویه نقش خبرنگاران در رفع مشکلات استان و شهرستان را بی‌بدیل عنوان و تصریح کرد: اگر رسانه‌ها نباشند هیچ مسئول کشوری به فریاد استان‌ها نمی‌رسد.

خلیل مهرجو یکی از مشکلات حوزه رسانه را عضویت در صندوق اعتباری هنر عنوان و خواستار حمایت و اندیشیدن تدبیری از رییس اداره ارشاد این شهرستان در این راستا شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست اظهار کرد: روال صندوق هنر جوری نیست که در استان و شهرستان پیگیری شود بلکه باید طبق درخواست‌های خود سامانه کارهای آن انجام بگیرد.

سید ایرج کاظمی جو افزود: افراد باید در مرتبه اول عضو این صندوق شوند و در مراحل بعدی، سایر اقدامات را انجام دهند.

وی در پایان صحبت های خود تصریح کرد: رسانه‌ای موفق است که حتی با وابستگی به یک نهاد، بتواند ضعف‌های آن نهاد را نقد و تحلیل کند.

گفتنی است در این نشست برخی از خبرنگاران به بیان مشکلات در این حوزه پرداختند، هر چند این مشکلات همه ساله مطرح می‌شود اما تاکنون هیچ مشکلی از دغدغه رسانه‌ها برطرف نشده است.

کاظمی‌جو عنوان کرد: رسانه‌ای موفق است که حتی با وابستگی به یک نهاد، بتواند ضعف‌های آن نهاد را نقد و تحلیل کند. 

به گزارش افق دنا در این جلسه برخی از خبرنگاران به بیان مشکلات در این حوزه پرداختند، هر چند این مشکلات همه ساله مطرح می‌شود اما تاکنون هیچ مشکلی از دغدغه رسانه‌ها برطرف نشده است.

همچنین در پایان این نشست از خبرنگاران حوزه کهگیلویه تحلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *