جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه منصوب شد+تصویر

به گزارش افق دنا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اینکه عید غدیر منتسب به یک مکان و زمان خاصی نیست، گفت: مهم‌ترین درس غدیر خم، ولایت‌پذیری و اطاعت از فرامین ولایت است و کسی که پیام غدیر را درک کرده است تنها در راه ولایت، که همان راه انبیا و دین خداست حرکت می‌کند.

سرهنگ پور بهشت با اشاره به اینکه رستگاری، تنها حرکت کردن در مسیر ولایت است و باید هنگان ان را سرلوحه زندگی خود قرار دهدیم افزود: در سطح ملی قدامات خوبی در خصوص جشن عید غدیر انجام شد و تمام گروه ها، هیئات، بسیجیان و … در شهرستان سنگ تمام گذاشتند.

وی تصریح کرد: در شهرستان کهگیلویه بیش از از ۱۸ نقطه اطعام غذیره با بیش از ۱۱ هزار پرس غذای گرم را داشتیم.

سرهنگ پوربهشت از جانشین ناحیه به عنوان کمک کار خود در پیشبرد اهداف سازمانی سپاه پاسداران انقلاب یاد کرد و ابراز داشت: مسیولیت در نظام جمهوری اسلامی یک نعمت بوده فلذا در بین بیش از ۴۰ شهید پاسدار بخش عمده از آنان فرماندهان رده اول سپاه هستند.

وی با اشاره به اینکه باید سبک زندگی فرماندهان شهدیمان را سرلوحه زندگی و کار خود قرار دهیم تصریح کرد: در این برحه از تاریخ با یک همدکی و همکاری پرچمی را که شهدا به ما سپردند به سرانجام برسانیم.

در این آیین از زحمات سرهنگ مصطفی اقبالی تجلیل و سرهنگ بیژن شریفی به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

گفتنی است بیش از این سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه بوده که به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان چرام منصوب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *