مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد یا جنگ علیه سلامتی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ امروز در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراسم تودیع و معارفه ای برگزار شد که بی شباهت به شوخی گرفتن کرونا و همدستی با سویه جدید کرونا امیکرون نبود.

سالن ۵۰۰ نفری که به نظر دو برابر ظرفیت خود را به جمعیتی داده بود که فقط برای یک مراسم عادی تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد آمده بودند!

این وضعیت و شرایط در حالی است که اخیرا ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده بود با توجه به جرقه پیک ششم و اوج گرفتن مبتلایان به کرونای اُمیکرون، جلسات و تجمعات با ظرفیت ۲۰ یا ۳۰ درصدی برگزار شوند.

سید جواد هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در گفت‌وگو با رسانه ها از چنین وضعیتی ابراز نگرانی کرد و گفت: ما نیز تذکرات لازم را از قبل در خصوص برگزاری مراسم های تودیع و معارفه داده بودیم و متاسفیم که امروز چنین وضعیتی را شاهد هستیم.

گفتنی است که مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور ستاری فر معاون وزیر آموزش و پرورش، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی و جمعیت زیادی از مردم در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اوج گیری اُمیکرون!
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اوج گیری اُمیکرون!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *