برتری نفت مسجد سلیمان با گلهای بازیکن هم استانی

از هفته سیزدهم لیگ یک فوتبال کشور تیم فوتیال نفت مسجدسلیمان در استادیوم بهنام محمدی این شهر در حضور ۲۰۰۰ تماشاگر خودی با دو گل فرشید علیزاده بازیکن گچسارانی خود پارسه تهران را شکست داد
 
زردپوشان نفت مسجدسلیمان روی دو حرکت منجر به دو ضربه پنالتی موفق به کسب سه امتیاز خانگی مقابل پارسه تهران شدند تا با ۱۶ امتیاز به رده دهم جدول رده بندی برسند. هشت دقیقه از بازی سپری شده بود که پژمان شاه پری با دریافت توپ از محمدهادی یعقوبی درون محوطه جریمه تیم پارسه حرکت کرد و با خطای مدافع حریف سرنگون شد تا ضربه پنالتی اعلام شده را فرشید علیزاده تبدیل به گل اول بازی کند.
 
این گل تا یک دقیقه مانده با پایان نیمه نخست پایدار ماند و در دقیقه ۴۴ محمد ابراهیم رضازاده با استفاده از تعلل مدافعان تیم نفت موفق به زدن گل مساوی شد تا این نیمه با تساوی خاتمه پبدا کند.
در نیمه دوم بازی هیجان بیشتری پیدا کرد و دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش زیادی داشتند که در نهایت تیم نفت با استفاده از حرکت پا به توپ مجتبی زارع و خطای مدافع پارسه به یک ضربه پنالتی دیگر رسیند. فرشید علیزاده باز هم پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه تیم مهمان را برای بار دوم گشود تا نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر یک پیروز این میدان باشد.
در این دیدار که با داوری محمدحسین زاهدی فر و کمکهای جلیل شعرانی و حسین مرادی برگزار شد برای دو تیم بازیکنان زیر به میدان رفتند:
نفت مسجدسلیمان: رسول حسینی، کیامرث چراغی، علی گودرزی، حامد محمودی (۴۶- ابراهیم فلاح)، حمزه حدادی، رامین قربانی، فرشید علیزاده، محمدهادی یعقوبی، سجاد موسوی (۷۷- مجتبی زارع)، احسان علوان زاده و پژمان شاه پری (۴۶- مصطفی شکری)
سرمربی: فرزاد حافظی
پارسه تهران: محمدباقر شعبانی، جابر نصیری، حسن جوادی، محمدابراهیم رضازاده، شهاب زندی، مهرداد عبدی، حسن شوشتری، حجت اسلامی (۳۸- سعید مرادی)، امیرحسین ایپکچی، سجاد عاشوری و مرتضی رنجبر.
سرمربی: سلمان تاجدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *