جزئیات حادثه تلخ بامداد سه شنبه اتوبوس دهدشت – تهران

سیدمنصور میرابوطالبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: نزدیک ساعت سه بامداد امروز در پی گزارش دریافتی از مرکز ۱۱۵ برخورد اتوبوس و تریلی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت ماموریت، ۲ خودروی عملیاتی از پایگاه شهدای امدادگر (عوارضی کاشان) و ۲ خودرو از پایگاه شهید کریمیان (مسجد شهدا) در قالب ۴ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کیلومتر ۱۰ آزادراه کاشان به قم اعزام شد.

به گفته وی، در این حادثه هشت نفر در دم جان باختند و ۱۵ مصدوم نیز از سوی کارکنان اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم توسط کارکنان جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال یافتند.

معاون مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: در این حادثه، رهاسازی ۲ نفر از سوی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی با استفاده از اقدامات فنی و ست هیدرولیک انجام شد.

وی اضافه کرد: تیم های هلال احمر تثبیت صحنه و نور دهی محیط حادثه را نیز برعهده داشتند.

به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص این حادثه گفت: در بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه، مشخص شد خودروی تریلر به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده از مسیر خود، منحرف و وارد لاین مخالف شده و با اتوبوس مسافربری که در حال عبور از این مسیر بود برخورد می‌کند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کاشان گفت: رضا ظفرمند، حسن کشاورز، مجید بزرگیان، محمد محمدیان، مجید آذریتون، طاعی، علی رحم رجبی، زینب کاظمی و یک نفر هم مجهول الهویه در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

اسامی تعدادی از مصدومان این حادثه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *