دکتر ریحان محمدپور ده بزرگ: دهه مبارک فجر انقلاب ، سرآغاز بزرگترین تمدن اسلامی در عصر حاضر است/ پیشرفت های نظام اسلامی در ابعاد مختلف جهان را شگفت زده کرد

دهه مبارک فجر انقلاب ، سرآغاز بزرگترین تمدن اسلامی در عصر حاضر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ ریحان محمدپور ده بزرگ ، کاندیدای انتخابات میان دوره ای شهرستانهای باشت و گچساران در گفتگو با خبرگزاری های استان ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ،گفت:۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بازگشت حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به وطن سرآغاز بزرگترین تمدن نوین اسلامی در عصر حاضر است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از روز اول پیدایش نه تنها منجربه نفی طاغوت در ایران شد بلکه پرچم مقابله با استکبار جهانی با شعار نه شرقی نه غربی را برافراشت و منجر به شکل گیری حرکت های انقلابی مجاهدین اسلامی لبنان ،عراق و یمن بر علیه طاغوت های زمانه شده است .

ایشان پیشرفت های همه جانبه کشور در زمینه های مختلف را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت:توسعه و پیشرفت عمران و آبادی کشور ،توسعه کشاورزی در سطح استانها ،توسعه صنعت نفت و گاز ،تولید بنزین ،ساخت هواپیمای جنگنده ،ساخت موشک دور برد و میان برد ،ساخت سامانه های مختلف راداری ،پرتاب ماهواره به فضا ،گاز رسانی به مناطق محروم شهری و روستایی ،توسعه دانشگاه ها و به تبع آن افزایش تعداد دانشجویان در رشته مختلف پزشکی، مهندسی و علوم انسانی ،توسعه شبکه های ارتباطی ،پیشرفت های همه جانبه علمی در زمینه نانو و نانوتکنولوژی ،دست یابی به دانش و چرخه سوخت هسته ای ،توسعه پالایشگاه ها و غیره تنها برخی از دستاورد های انقلاب اسلامی می‌باشد.

محمدپور ده بزرگ ، ادامه داد: پیشرفت های این نظام اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی ،اقتصادی و نظامی علیرغم وضع تحریم های ظالمانه از سوی قدرت های پوشالی، اندیشمندان سیاسی و اقتصادی و نظامی جهان را شگفت زده کرده است.

 

وی در پایان گفت:باید تلاش کنیم. تا شاخصه های بارز انقلابی اسلامی را به معنای واقعی به خوبی برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم و این همت بلند دستندرکاران فرهنگی بویژه وزارت محترم آموزش و پروش را می طلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *