دیدار تاریخ سازان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله حاج حسین تقوی فرزند برومند آمیر احمد تقوی در شهر مقدس قم/ توصیه سید حسین تقوی به ورزشکاران به ساختن بعد اخلاقی و شخصیتی در ورزش

اعضای کادر فنی باو باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت با آیت الله حاج حسین تقوی فرزند برومند آمیر احمد تقوی در شهر مقدس قم دیدار کردند.

IMG-20210125-WA0098

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا به نقل از روابط عمومی باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت ؛ در این دیدار آیت الله سید حسین تقوی در دیدار با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت فرمودند؛ استان کهگیلویه و بویراحمد منطقه ای تاریخی و با طبیعت خاص بوده که در ایران به سرزمین چهارفصل مشهور بوده و قوم لر قومی با اصالت و بزرگ است.

ایشان در ادامه فرمایشات خود در زمینه ورزش و انسان سازی بیان کردند که ورزش یک ابزار برای کمال انسانی بوده و با توجه به اینکه عمر قهرمانی انسان کوتاه بوده و اخلاق انسانی ماندگار خواهد بود، انتظار می رود تا ورزشکاران به بُعد اخلاقی و شخصیتی خود نیز بپردازند. همچنین، ایشان در انتهای فرمایشات خود فرمودند ضمن افتخار به آشنایی با مجموعه فراز بام خائیز دهدشت از زحمات مجموعه فراز بام و به شکل ویژه جناب آقای مهندس پارسایی کمال تشکر را دارم.

 

در ادامه این دیدار جناب آقای مهندس پارسایی مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی فرازبام خائیز دهدشت در جلسه امروز یادآور شدند که ما مسیری که ایت الله آمیراحمد تقوی در ابتدای انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علم،فرهنگ، پایه ریزی کرده اند را با الگو برداری در ورزش واخلاق ادامه میدهیم و تلاش میکنیم تا با ظرفیت هایی که استان کهگیلویه و بویراحمد و به شکل ویژه شهرستان کهگیلویه دارد در راستای پیشرفت فرهنگی و ورزشی و به شکل ویژه هندبال فعالیت خود را ادامه دهیم و حمایت های معنوی حضرت آیت الله تقوی یقینن انرژی ما برای پیشبرد اهداف را بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

 

در پایان هم آقای سرگئی نیکولنکو مربی تیمهای پایه هندبال فرازبام خائیز دهدشت که در این جلسه حضور داشتند فرمایشات خود را با صحبت در مورد تاریخچه شهر دهدشت و طبیعت زیبای این شهر شروع کردند و در ادامه بیان کردند بسیار مفتخرند که با استعداد ها و شخصیت های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد ملاقات دارند. ایشان در ادامه صحبت های خود از حاج آقا تقوی بابت وقتی که گذاشته و با بازیکنان و کادر تیم ملاقاتی داشتند و همچنین بابت فرمایشات ایشان در زمینه ارتباط ورزش و کمالات انسانی کمال تشکر را داشتند.

آقای نیکولنکو در مورد وضعیت هندبال دهدشت گفتند که اولین باری که از باشگاه فراز بام خائیز پیشنهاد سرمربی گری داشتم هیچ شناختی از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر دهدشت نداشتم و حتی یک بار هم اسم شهر دهدشت را نشنیده بودم ولی اکنون با تلاش های مهندس پارسایی و عوامل باشگاه فراز بام خائیز و با لطف و عنایت خداوند هندبال دهدشت به اندازه ای پیشرفت داشته است که بازی های این تیم در لیگ دسته یک کشور را مربیان و بازیکنان خارج از ایران پیگیری کرده و همگی در بین المللی بودن این تیم و مجموعه فرار بام هم نظر هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *