دیدار سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کهگیلویه و اعضای شورای اداری با امام جمعه/ حجت‌الاسلام وحدانی فر:ظرفیت‌های موجود که می‌تواند تحول شگرف ایجاد کند/ برای رفع مشکلات شهرستان و مطالبات مردم با مسؤولان تعامل و همفکری داریم

امام جمعه کهگیلویه گفت: این شهرستان ظرفیت‌هایی دارد که اگر مورد استفاده قرار می‌گرفت به تحول و توسعه می‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا به نقل از فارس؛ کریمی‌نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان با همراهی اعضای شورای تأمین و کارکنان فرمانداری امروز با امام جمعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت جانفشانی شهدا و تدبیر امامین انقلاب در جهان می‌درخشد.

امام جمعه کهگیلویه گفت:کشوری هستیم که پرچم علوی را برافراشته‌ایم امروز دنیا جمهوری اسلامی اسلامی را به عنوان کشور تاثیرگذار پذیرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تاسی از راه شهدا ادامه مسیر را به سمت ترقی و سربلندی سوق خواهد داد، افزود: فرماندار بودن توفیق است این لطف خدا را کم ندانید.

 حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد:کهگیلویه را نمی‌گویم محروم است بلکه رنجور است به معنای دیگر از ظرفیت‌های موجود که می‌تواند تحول شگرف ایجاد کند، استفاده نشده است.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه نگاه حزبی و جریانی شهرستان را از توسعه بازمی‌دارد، گفت: مسوولیت‌ها گذراست با نگاه توسعه‌ای برای منافع مردم باید گام داشت.

وی ادامه داد: عدم برنامه‌ریزی دقیق، نداشتن راهکار و غلبه حاشیه بر متن خیلی از مسوولان را رها کرده و به حاشیه پرداختند.

امام جمعه کهگیلویه از اتابک فرماندار سابق یاد کرد و گفت: آقای اتابک شبانه روز پای کار و علاقمند به کار بود.

وی خطاب به کریمی‌نژاد افزود: قطعا حضرتعالی با تجربه‌ کاری و شناخت از شهرستان موفقیت خواهید داشت.

وحدانی‌فر گفت: نهاد امامت وظیفه مشخص و معینی دارد امام جمعه تنها خطبه خوان جمعه نیست برای رفع مشکلات شهرستان و مطالبات مردم با مسؤولان تعامل و همفکری داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *