امید سبزعلی فعال فرهنگی: سپهبد قاسم سلیمانی، الگوی کامل مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه است

 

سپهبد قاسم سلیمانی، الگوی کامل مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا؛ امید سبزعلی از فعالان فرهنگی همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها باعث خاموش شدن چراغ مقاومت اسلامی در منطقه و جهان نشد بلکه باعث رویش ده ها هزار سلیمانی شده است.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم می تواند بهترین الگو برای تربیت نسل جوان وانقلابی در سطح کشور باشد که ضرورت دارد همه دستگاه های فرهنگی و متولیان امر فرهنگ به این مسئله توجه جدی و ویژه داشته باشند.

دکتر سبزعلی، گفت : از زمان شکل گیری جمهوری اسلامی ایران و استقبال مردمی از این نظام اسلامی دشمنان با راه اندازی توطئه و جنگ نظامی با رژیم بعث و ترور شخصیت های سیاسی و نخبه های نظامی ما تلاش کردند تا با ایجاد رعب وحشت مردم را از نظام و رهبری معظم انقلاب مایوس کنند ولی با این کار خود انگیزه ها را قوی تر و اراده ها را در مسیر حمایت از این نظام انقلابی بیشتر تقویت کردند.

وی در پایان ضمن تسلیت سالروز فرا رسیدن شهادت سردار سر افراز اسلام گفت :اخراج نظامیان آمریکایی از منطقه انتقام سخت انقلابیون ایران اسلامی و مجاهدان اسلامی در لبنان ، عراق ، سوریه و یمن از رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *