با حضور نماینده کهگیلویه و مسئولان استانی طرح های عمرانی شهرستان کهگیلویه افتتاح شد/مشعل گاز ۴۹ روستای کهگیلویه روشن شد

طرح ها و پروژه های عمرانی شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شوری اسلامی به بهره برداری رسیدند.

 

به گزارش پایگاه خبری افق دنا به نقل از صبح زاگرس؛صبح امروز در دومین روز از هفته دولت در شهرستان کهگیلویه برنامه افتتاح طرح های دولت با حضور نماینده مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی, معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین شهرستانی با حضور در منزل شهید بازگیر آغاز شد.

در این دیدار حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت گفت: اگر نظام جمهوری اسلامی امروز در میان کفر و تکفیر پیروزمند و توانمند مانده و استقامت می کند همه به خاطر خون شهدا و جان نثاری آن ها بوده است.

وحدانی فر گفت: شهدا این درس را به ما داده اند که اگر مسئولین بخواهند می توانند با دست خالی هم می توانند در مقابل سختی و مشکلات  مقاوم بمانند.

در ادامه احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار استان ضمن گرامی داشت هفته دولت وبزرگداشت  شهیدان رجایی و باهنر گفت: به عقیده من دولت فقط قوه مجریه نیست و کلیه کسانی که در نهاد ها و ارگان های مختلف خدمت میکنند، دولتِ مردم و این نظام هستند.

جمالی با ابراز تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: امیدواریم که همه ما حسینی شویم و بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم و در راستای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی اضافه کرد: ما هرچه داریم از امام شهیدان و از شهدا داریم. امامی که مبنای این نظام بود و آرزوی سلامتی داریم برای رهبری عزیزمان که عزت این نظام هستند.

محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن  و اندوه سرور و سالار شهیدان گفت: هفته دولت را به همه کسانی که در این رده گام بر داشتند  تبریک می گوییم و برای کسانی که برای برداشتن گره از کار مردم تلاش می کنند حسن عاقبت از خداوند خواستاریم.

موحد گفت: آنچه ما امروز داریم از این شهداست و به همین دلیل برای عرض ادب و سلام به محضر خانواده شهدا رسیده و از آنان برای آغاز برنامه امروز اجازه بگیریم.

در ادامه این هیأت برای افتتاحیه گازرسانی به ۴۹ روستاهای شهرستان کهگیلویه به روستای  بلوط بنگان رفت و در این روستا به نمایندگی از سایر روستاها آیین افتتاحیه انجام شد.

خادم مدیر عامل شرکت گاز استان در این آیین گفت: در سال های اخیر در حوزه گاز رسانی فعالیت های بسیاری خوبی صورت گرفته است.

خادم گفت: از ۱۸۰۰ روستا در استان کهگیلویه و بویر احمد گازرسانی ۱۱۰۵ روستا تا کنون انجام گرفته است که تا پایان امسال ۹۱ درصد از روستاهای استان گازدار می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: اعتبار گاز رسانی به ۴۹ روستای شهرستان کهگیلویه ۱۹۴ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با همه تحریم های موجود خدمت رسانی به مردم متوقف نشد و از همه تشکر می کنیم که در این راستا شرکت گاز را همراهی کردند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: در شهرستان کهگیلویه هزار و ۲۱۸ کیلومتر راه ارتباطی  که ۸۰ درصد این راه ها از نوع روستایی و ۵۰ درصد از نوع شهری است، و این موضوع یک معضل برای شهرستان کهگیلویه است.

وی گفت: پیمانکاران استقبال کردند که امسال تا ۳۰ کیلومتر راه را ساماندهی کنند که امیدوار هستیم  در استان ممانعتی ایجاد نشود و بتوانیم تا پایان سال ۳۰ کیلومتر از این راه ها  را اسفالت کنیم.
معاون استاندار گفت: علاوه بر این پروژه،  روکش آسفالت دهدشت سوق و پادوک و تعمیر جاده ده ها ابنیه باید انجام شود، اعتباری که برای این طرح ها هزینه شده یک میلیارد ریال بوده که اگر سازمان همراهی و کمک کند شاید بتوانیم ۲۰۰ درصد از این اعتبارات را دریافت کنیم.
وی افزود: ادامه پروژه در دست تعمیر و لکه گیری است، نقاط مختلف این راه نیز تا پایان سال تعمیر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *