دلیل جالب مسئول پایانه مسافربری دهدشت از عدم دستگاه عابر بانک

حرف مردم گزارش می دهد: امروزه تجارت الکترونیک از ضروریات اصلی یه جامعه بشمار می آید که تمام ابعاد زندگی روزمره جامعه را تحت شعاع قرار داده و هر جایی که عکنیم نمی توان این اصل را کتمان کرد.

از جمله ویژگی های جامعه امروزی در بحث خدمات بانکی وجود دستگاه های عابر بانک است که با آمدن شان حجم زیادی از ماجعات حضوری افراد را به بانک ها کاهش داده و باعث رضایت مردم شده هر چند که خرابی شان بعضی اوقات حوصله را سر می برد اما حال در هر خیابانی از هر شهری که باشی چند دستگاه عابر بانکبه تناسب جمعیت آن شهر وجود دارد و از جمله در پایانه های مسافربری که وجود این دستگاه ها ضروری است اما بنظر می رسد که هنوز پایانه ی مسافربری دهدشت از این ضرورت غقب مانده!

پناهی یکی از مسئولین پایانه ی مسافربری دهدشت در پاسخ به سوال خبرنگار حرف مردم که چرا پایانه ی مسافربری دهدشت از وجود دستگاه عابر بانک محروم است ؟ گفته: به دلیل نبود امنیت و درو بودن پایانه از شهر هنوز بانک ها مربوطه این جازه را به ما ندادند و نیاز به کمک نیروی انتظامی دارند تا بتوانند این مشکل را حل کنند.

حال اگر همتی در کار باشد می توان این مشکل را حل کرد تا همشریان ما با خیال آسوده تر سفر کنند و مسافران دیگر شهر ها از سفرشان به دهدشت راضی تر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *