با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛ آغاز مرحله دوم 《رزمایش همدلی و احسان》 در کهگیلویه و بویراحمد

 

در ادامه مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ، توزیع مرغ از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه) به مناسبت فرا رسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بین نیازمندان استان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛ سید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید از روند اهدای سبدهای معیشتی در استان، اظهار داشت: در راستای شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته در سطح کشور و به تبع آن در استان موجب تعطیلی کامل خیلی از مشاغل شد و تنها صنوفی از جمله صنف داروخانه ها، نانوایی ها، قصابان، میوه فروش و خواربار به ارائه خدمات می پرداختند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیوع کرونا زندگی کارگران را از ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار داده است، عنوان کرد: بیش از ۹۰۰ واحد صنفی در جمعه بازار شهر یاسوج و به تبع آن در سایر شهرستان های استان در چند ماه گذشته به دلیل شیوع این بیماری تعطیل بودند.
وی بیان کرد: باتوجه به هدایت حکیمانه و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در راستای رفع مشکلات افراد کم درآمد به نهادهای اجرایی ابلاغ شد.

صمیمی دوست خاطرنشان کرد: با اجرای این رزمایش تا حدودی مشکلات این قشر از جامعه برطرف شد‌.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، اظهار داشت: قریب به ۲۰ هزار صنف به دلیل شرایط خاص تعطیل شده بودند.

صمیمی گفت: در طول این مدت فعالیت ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از رانندگان برون شهری و حمل بار کاهش یافته است.

وی با اشاره به بیکار شدن کارگران فصلی و ساختمانی، افزود: در حوزه گردشگری نیز هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی ما به صورت نیمه فعال به ارائه خدمت می پردازند.

IMG-20200720-WA0085
صمیمی با اشاره به توجه ویژه دولت، سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دور اول توزیع این کمک ها، گفت: در دور گذشته از یک میلیون بسته تعداد ۲۵ هزار بسته به استان ما اختصاص داده شد و در دور دوم از ۴ میلیون بسته حدود ۱ درصد یعنی ۴۰ هزار بسته به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

IMG-20200720-WA0086

معاون استاندار از توجه ویژه و زحمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تقدیر کرد و بیان کرد: امروز ۱۱۰ تن مرغ منجمد به ارزش ۲ میلیارد تومان در استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه انتظار می رود این کمک ها همچنان تداوم داشته باشد، گفت: امید است که هرچه سریع تر این ویروس کنترل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *