استاندار کهگیلویه و بویراحمد: طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه افراد جامعه را فراهم می کند/برطرف شدن مشکل زیر ساخت اینترنت برای آموزش مجازی در روستاهای استان

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آجر به آجر زمینه مشارکت همه مردم استان در امر مدرسه سازی را مهیا می کند.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا؛حسین کلانتری در نشست بررسی بسته تحولی توسعه مشارکت‌های مردمی (طرح آجر به آجر) استان، اظهار داشت: برای اجرایی شدن این اقدام ارزشمند ابتدا مصوباتی تعریف کنید.

استاندار با تاکید بر اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همه مسائل از جمله فضای فیزیکی، امکانات جانبی، نمازخانه و… پیش بینی شده است، عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش مثل روزهای ابتدایی آغاز به کار خود همچنان با انگیزه و خلاقیت کار می کند.

وی با بیان اینکه تمامی موارد لازم در سامانه شاد پیش بینی شده است، بیان کرد: این وزارت خانه به صورت مستمر در حال تکمیل و کیفیت بخشی به برنامه شاد است.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آینده بیماری کرونا نامشخص است، عنوان کرد: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش سناریو تعریف کرده است و از دیگر اقدامات خلاقانه وزیر همین طرح آجر به آجر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دیدار با وزیر آموزش و پرورش بر روی چند موضوع از جمله تجهیزات آموزش و پرورش، استاندارد سازی وسایل گرمایشی و …به تفاهم رسیدیم.
وی ابراز کرد: باتوجه به شرایط بیماری کرونا، اگر مانع آغاز به کار سال جدید تحصیلی شد آموزش ها از طریق شبکه شاد ادامه خواهد داشت یا کلاس ها به صورت شیفت بندی برگزار می شود.

کلانتری تاکید کرد: در صورتی که شیوع کرونا به همین شدت باقی باشد برای دانش آموزان در مناطق روستایی زیرساخت هایی فراهم می شود.

استاندار گفت: در نشست با وزیر این موضوع هم بررسی شد که در مناطق روستایی برخی خانواده ها توان خرید تبلت برای فرزندان خود را ندارند که قرار شد با کارخانه داخلی تولید تبلت برای رفع این مشکل رایزنی شود.
کلانتری خواستار برگزاری نشست های مستمر برای ساماندهی بهتر این طرح شد و گفت: از برخی از خیران به نمایندگی تجلیل شود تا با این تبلیغات زمینه مشارکت بیشتر مردم نوعدوست استان مهیا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *