رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه در بازدید از کارخانه آجر دهدشت: با استفاده از ظرفیت قانون به دو بخش تولید و اشتغال می توان کمک کرد/ بازدید مسئولان قضایی شهرستان کهگیلویه از کارخانه آجر دهدشت در دومین روز از هفته قوه قضائیه+تصاویر

در دومین روز از هفته قوه قضاییه و مسئولین قضایی شهرستان کهگیلویه از کارخانه آجر دهدشت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا، در این بازدید که با محوریت حمایت از دوبخش اشتغال و تولید بود، رئیس دادگستری ، دادستان، قضات ،کارکنان دادگستری و رئیس اداره ثبت حضور داشتند.

دکتر مجید کرمی در این نشست اظهار کرد؛ یکی از برنامه های مهم ابلاغ شده بازدید از کارخانه ها و حمایت از بخش تولید و اشتغال است.

 

 رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه گفت؛ میتوان از ظرفیت‌های قانون جهت کمک به دو بخش تولید و اشتغال که دو رکن مهم هستند استفاده کرد.

 

 کرمی افزود؛ دشمن بعد از این که متوجه شد نمی‌تواند به کشور ضربه بزند قصد دارد از طریق حوزه اقتصادی ضربه وارد کند و الان سربازهای جنگ ما چرخ کارخانه ها هستند و نیاز است حمایت شود.

 

 وی بابیان اینکه می شود در چارچوب قانون و حفظ قانون از بخش‌های تولید و اشتغال حمایت ویژه کرد تصریح کرد؛ کار بزرگی جهت اشتغال زایی در این منطقه صورت گرفته است نیاز است در چارچوب قانون از این پروژه عظیم حمایت شود.

 

 رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه هدف بازدید از این کارخانه را تاکید رئیس قوه قضاییه در راستای فرامین رهبری و حمایت از بخش تولید و اشتغال ذکر کرد.

رئیس زاده مدیر عامل کارخانه آجر دهدشت ضمن عرض خیر مقدم گفت؛ بیش از ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم در این کارخانه فعالیت می کنند و ۸۰ درصد این افراد بومی و از روستاهای اطراف هستند.

 رئیس زاده اظهار کرد؛ این کارخانه مجهز ترین کارخانه ایران است ،نیروهای این کارخانه آموزش های سطح اول دیدند و ما جهت آموزش کارگران ایتالیایی ها را به دهدشت آوردیم.

 مدیر عامل کارخانه آجر دهدشت متراژ زمین کارخانه را ۳۰۰ هزار هکتار و سالن های تولید راه ۳۰ هزار متر عنوان کرد.

رئیس‌زاده افزود؛ افتخار ما این است که به دستگاه قضا مراجعه می‌کنیم و انتظار داریم دادگستری شهرستان کمک حقوقی به کار خانه کند تا شاهد بروز مشکلات نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *