در گفتگوی استاندار با شبکه خبر مطرح شد: آخرین جزئیات بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/آمار مبتلایان استان کمتر از یک سوم میانگین کشوری

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با شبکه بین المللی خبر به تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا به نقل از صبح زاگرس؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط تلویزیونی با شبکه خبر سیما به تشریح وضعیت استان در خصوص شیوع ویروس کرونا پرداخت.
حسین کلانتری با بیان این که کار شورای سلامت در استان از روز سیزدهم اسفندماه آغاز شد، بیان کرد: در ابتدا باید هماهنگی و هم افزایی در استان شکل می گرفت و با توجه به این که دور از مرکز بودیم باید تجهیزات لازم را پیش‌بینی می‌کردیم که خوشبختانه همه پای کار آمدند.

وی افزود: سیاست‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا محور کارها بود و تقسیم کار لازم انجام شد؛ نیروهای بسیجی، برادران سپاه،  برادران هلال احمر با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و حمایت نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها وارد میدان شدند.

 

کلانتری گفت: با استفاده از سامانه وزارت بهداشت بیش از ۸۱ درصد استان غربالگری شده اند.

 

وی در ادامه گفت: ۷۰۰ نفر از جمع ۷ هزار و ۱۰۰ نفری که نیاز به بررسی بیشتر داشتند مورد بررسی قرار گرفتند که از این تعداد ۴۰۰ نفر به بیمارستان مراجعه کردند و در نهایت ۷۰ نفر بستری شدند که نتیجه آزمایش ۶۰ نفر مثبت اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *