در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر: یادواره شهید نورالدینی،شهید انقلاب اسلامی در دهدشت برگزار شد+تصاویر

عطرافشانی گلزار شهدا و یادواره شهید نورالدینی در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایکاه خبری افق دنا و به نقل از فارس؛ در ششمین روز از دهه فجر و همزمان با آیین عطرافشانی گلزار شهدا یادواره اولین شهید انقلاب در دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی در این مراسم با بیان اینکه جاودانگی انقلاب و یاد و خاطره شهدا اجر و مزد الهی دارد، اظهار داشت: خون شهید با هیچ چیزی جبران نمی‌شود.

معاون پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: خداوند برای شهدا مقام جاودانه قرار داده است، شهید برترین مجاهد است و شهادت عالیترین مراحل جهاد.

وی با بیان اینکه شهید همه جهادها را درک و از آن عبور کرده است، اضافه کرد: خون شهید نورالدینی باعث شد ظلمت کنار رفت و نور آمد.

محمودی تصریح کرد: تنها راه ارشاد مردمی که در تاریکی هستند ریختن خون شهید است چون شهید این ویژگی را دارد انسان را از ظلمت نجات می‌دهد نور محض است.

وی گفت: شهادت شهید بشر را تکان می‌دهد و او را از غفلت بیدار می‌کن.

محمودی با بیان اینکه شهید نورالدینی به طایفه منطقه و کشور تعلق ندارد، افزود: شهدا به نظام هستی تعلق دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص معیارهای انتخابات، بیان داشت: د ر منویات رهبر انقلاب نکات مهمی درباره نامزد اصلح آمده است.

وی گفت: کسی که نامزد اصلح است از بد اخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز می‌کند کسی اصلح است که بداخلاقی انتخاباتی نداشته باشد.

محمودی در ادامه تبیین معیارهای انتخاب اصلح گفت: نامزد اصلح به مبانی انقلاب و اهداف ملت پایبند است با مردم صمیمی است و خود را خدمتگزار مردم می‌داند.

وی اضافه کرد: نامزد اصلح باید درد مردم را حس کند، همدرد مردم باشد،استکبارستیز باشد، در برابر فشارهای دشمن کوتاه نیاید.

وی تقوا را از دیگر معیارها برشمرد و افزود: توکل به خداوند داشته باشد ساده زیست باشد متصل به مراکز ثروت و قدرت نباشد امانتدار و پاکدامن باشد به دور از فساد در خدمت مردم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *