پایانی بر وعده ی کنتور های مجانی گاز در کهگیلویه/ درخواست معلم چاروسایی برای روشن شدن ابعاد این وعده توخالی

سردار هاشمی پور در مصاحبه های اخیر از کنتور رایگان در روستاها وبخش های شهرستان خبرداده بود.
به گزارش پایگاه خبری افق دنا و به نقل از عصر زاگرس؛سردار هاشمی پور در مصاحبه های اخیر از کنتور رایگان در روستاها وبخش های شهرستان خبرداده بود و گفته بود هیچ هزینه ای بابت نصب کنتور ها از متقاضیان دریافت نمی شود که البته این موضوع در هاله ای از ابهام بود.
بر پایه این گزارش با نزدیک شدن به انتخابات بحث رایگان واقساطی بودن کنتورها بالا گرفت که جدید سند معتبری از اقساطی بودن این کنتور ها منتشر شد.
در این سند آمده است مردم دشمن زیاری، چارسا، دیشموک وسرآسیاب هزینه کنتور خود را باید بصورت اقساطی پرداخت کنند.
تاکنون عدل هاشمی پور به این نامه واکنشی نشان نداده است ولی بنظر می رسد این موضوع پایانی بر همه شعارهای وی در بحث کنتور رایگان باشد وهمه وعده های کنتور رایگان دروغ انتخاباتی بیش نبود.
یکی از فرهنگیان چاروسا باارسال متنی به این موضوع واکنش نشان داد واز امام جمعه درخواست نمود پیگیر این موضوع باشد.
بنام یزدان پاک و صادق
امام جمعه محترم و مطالبه گر شهر قلعه رئیسی حضرت حجت السلام والمسلمین حاج آقای صلواتی با سلام و تحیات فراوان
همانطور که مطلعید جناب آقای هاشمی پور نماینده مردم محترم کهگیلویه به کرات اعلام نمودند که با موافقت وزیر انشعاب گاز برای مردم چاروسا رایگان است اما متاسفانه فیش های غیر معمول و کمر شکن برای مردم محروم این منطقه گرمی نعمت گاز را به سردی وتلخی مبدل نمود
در ضمن دو بخشنامه که به پیوست ارسال می گردد حاکی از عدم موافقت وزیر با انشعاب رایگان گاز می باشد و این هزینه به صورت قسطی روی فیش ها اعمال می گردد.
جناب آقای صلواتی ! مردم فهیم ولایی چاروسا به صداقت و یکرنگی زبانزد عام و خاص هستند این خبر (در صورت تائید) توهینی بزرگی به این خظئه فرهنگی وفرهنگ دوست وهمچنین سواستفاده از موقعیت شغلی استلذا خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی و رفع شبهه موضوع راواکاوی نموده وبه اطلاع مردم شریف منطقه چاروسا برسانید.

با آرزوی سلامتی برای همه خدمتگزاران صادق وبی منت
سید هدایت هاشمی
دبیر دبیرستان های منطقه چاروسا
D2FC50EC-A2AA-4219-865E-DD556BFCE5B0

FDA30ACC-6752-4126-BE2B-996252B8B54F

منبع:عصرزاگرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *