آئین اهدای جهیزیه به زوج های جوان:اهدای ۱۸ سری جهیزیه از سوی دفتر مقام معظم رهبری و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به زوج های جوان

حمزه محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در حاشیه این مراسم گفت: در راستای تسهیل از دواج برای زوج های جوان دفتر مقام معظم رهبری و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در شهرستان کهگیلویه تعداد ۱۸ سری جهیزه برای ۱۸ زوج جوان در نظر گرفتند که ارزش ریالی هر جهیزیه ۱۲۰ میلیون ریال است.

به گزارش پایگاه خبری افق دنا به نقل از کهگیلویه؛ صبح امروز ۱۸ سری جهیزیه با حضور فرمانده سپاه کهگیلویه،فرماندار و برخی از مسئولین شهرستانی به زوج های جوان تحویل داده شد.

img_5654_new_resized-1

حمزه محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در حاشیه این مراسم گفت: در راستای تسهیل از دواج برای زوج های جوان دفتر مقام معظم رهبری و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی شهرستان کهگیلویه تعداد ۱۸ سری جهیزه برای ۱۸ زوج جوان در نظر گرفتند که ارزش ریالی هر جهیزیه ۱۲۰ میلیون ریال است. ارزش ریالی همه جهیزه ها ۲۱۶ میلیون تومان بوده است.

img_5648_new_resized-1

محقق زاده گفت: یک چهارم هزینه این جهیزه ها را خود زوجین تهیه و بقیه هزینه را دفتر مقام معظم رهبری و قرارگاه محرومیت زدایی تامین کردند. هچنین از طرف نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به هر زوج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا شد.

img_5646_new_resized-1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *