دعوت دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد « در آستانه ی ۹ دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت»

در آستانه ی ۹ دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت  دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور حماسی مردم در راهپیمایی بصیرت، دعوت  کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری افق دنا و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه، سالروز پیوند امت با ولایت و مقام معظم رهبری در محکومیت سران و عوامل فتنه ، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم ولایت مدار استان، برای خلق حماسه ای دیگر و افزودن برگ زرین دیگری در کارنامه ی افتخارات خود ، از مردم برای حضور در این راهپیمایی باشکوه، دعوت کرد.

دکتر نگین تاجی اظهار کرد:حماسه ۹ دی، حکایت از معرفت، بصیرت و ولایت مداری ملت شریف جمهوری اسلامی ایران دارد، که این ملت بزرگ و شرافتمند، بار دیگر با حضور حداکثری در راهپیمایی ۹ دی حمایت شان را از آرمان های انقلاب اسلامی ایران ، ولایت و رهبری اعلام خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از همه ی مردم شهیدپرور و بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می نمایم که انشاء الله با حضور حداکثری ،حمایت و پشتیبانی خودشان را از ولایت و آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام نمایند.

مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: قضات و کارکنان دستگاه قضایی پا به پای همه ی اقشار ملت ،در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و با همراهی مردم و مسئولین در کنار هم، و در ظل عنایات حق تعالی و حضرت ولی عصر (عج) امید دشمنان به یأس مبدل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *