رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح در یاسوج : بسیج، شجره ی طیبه ای است که ریشه اش محکم در زمین است و شکستنی نیست

در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شکراله بهرامی، رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق دنا:حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در این آئین، هفته ی بسیج را تبریک گفت.

 وی در سخنانی در جمع مسئولان اداری و نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، درباره ی بسیج اظهار کرد: بسیج واقعاً، شجره ی طیبه ای است که ریشه اش محکم در زمین است و شکستنی نیست و از هیچ بادی ،گزندی نمی بیند.

بهرامی با اشاره به تشکیل نیروهای مردمی مشابه بسیج در خارج از کشور تصریح کرد: شجره ی طیبه ای که در خارج از کشور نیز ایجاد شده است توانست داعش را شکست بدهد.

رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح کشور در ادامه افزود:  آمریکایی ها باز به به فکر احیای داعش هستند اما داعش مُرد و دیگر نمی توانند آن را احیاء کنند.

 آمریکا با طرح بسیار سنگین را پیش روی ملت های اسلامی گذاشت و با ایجاد طرح حکومت عراق و شام، در تحرکی تقریباً همه ی سوریه و بخش بزرگی از خاک عراق را تصرف کردند ولی خدای متعال کمک کرد و نیروهای مردمی توانست داعش را در این سرزمین ها شکست داده و نابود نمایند.

بهرامی گفت: بسیج در زمان بحران، امنیت افزا است وهر وقت که نیاز است  در کارهای جهادی شرکت و یا در امور اقتصادی کمک کنند، حضور پیدا می کنند.

وی افزود: پالایشگاه ستاره خلیج فارس که به عنوان بزرگترین منبع انرژی جهان معرفی شده است، به همت نیروهای بسیج ساخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی تأکید کرد:شایسته است قدر بسیج را بدانیم و در این دفتر ماندگار و به عنوان جزئی از این شجره ی طیبه ثبت نام کنیم و قدردان بسیج و همه ی نیروهای مسلح کشور باشیم .

این مقام قضایی نیروهای مسلح با اظهار اینکه؛ امنیت نعمتی والا و گواراست افزود: زندگی در کنار امنیت ،آرامش و معنی پیدا می کند،اگر امنیت نباشد،هیچکس زندگی ندارد.

بهرامی گفت: وجود امنیت در استان، مرهون تلاشها ،خویشتن داری و تعامل، در سایه ی نیرو های مسلح استان است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه امروز حفظ اسلام از همه چیز مهمتر است، گفت: مومنی که ایمان به خدا ایمان داشته باشد سراغ دشمنان نمی رود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در ادامه با اشاره به نعمت ولایت امر در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:کسانی که می خواهند به امام زمان(عج) برسند تنها راهش پیمودن راه ولایت است حجت الاسلام و المسلمین بهرامی به آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: مهم این است کاری انجام دهیم که ماندگار وخالصانه برای خدا باشد تا ماندگار شود آن چیزی که در این جهان باقی می ماند خدمت برای خدا است .

دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد در این مراسم گفت : مجموعه ی دستگاه قضایی استان که با اقدامات قانونی وبه موقع در آشوب های اخیر با سعه ی صدر و تدابیر ویژه از وارد آمدن خسارات به اموال عمومی و مردم جلو گیری کردند .

حسنعلی فاتحی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان نیز در سخنانی با اظهار اینکه عامه ی مردم در مدت کوتاهی که از دوره ی ریاست حضرت آیت اله رئیسی در قوه ی قضائیه آغاز شده اقدامات بسیار خوبی در مقایسه با گذشته مشاهده می نمایند.

وی گفت: مردم از مبارزه ی قوه ی قضائیه با فساد و منابع فساد زای  آن امیدوار شده اند .

فاتحی در ادامه افزود:ریاست معزز قوه ی قضائیه شناسایی آسیب های فسادزا را در دستور کار قرار داده اند و در مبارزه با مفسدین اقدامات بسیار خوبی انجام شده است .

معاون قضایی دادگستری استان در پایان اظهار داشت:اجرای عدالت در پیشگیری از وقوع جرم نهفته است در کشور قریب۳۰دستگاه اداری و اجرایی در مبارزه با پیشگیری از وقوع جرم در گیر هستند اما بیشترین فشار در این راه بر قوه ی قضائیه وارد می شود .

علی محمدی رئیس قبلی این سازمان در استان در سخنانی گفت: وقتی نیرو های مسلح متعهد ومنظضبت باشند اقتدار نیز حفظ می شود نیرویی که در چارچوب قانون انجام وظیفه می کند نتیجه ی آن امنیت پایدار برای مردم وجامعه است .

محمدی افزود: وظیفه ی سازمان قضایی نیروهای مسلح حفظ سلامت نیرو های مسلح اعم از نیروی انسانی واقتدار آنها را بر عهده دارد واین وظایف را به خوبی انجام داده است

در ادامه ی این آیین علیرضا شیخعلی که دادستان نظامی استان بود به بخشی از خدمات خود در دوره ی فعالیتش در این سوراخت گفت :وی به موضوع پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان اشاره نمود وافزود دربرگزاری کلاس توجیهی نیروهای مسلح در موضوع پیشگیری آرز وقوع جرم مقید به مکاتبات نبودیم وهر جا احساس کردیم تجمعی از نیرو های مسلح است ورود پیدا کردیم و امر آموزش را انجام دادیم

دادستان نظامی قبلی استان گفت: در رسیدگی ها نیز با توجه به اینکه در لحاظ نمودن مجازات برای متهمان نیروهای نظامی و انتظامی خانواده اش سزاوار چنین مجازاتی نیستند طوری خدمت کردیم که مخلوق وخالق هردو راضی باشند .

در پایان این آئین علیرضا شیخعلی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد و ایمان حیدری به عنوان معاون دادستان نظامی استان معرفی و از خدمات ۷ سال و یک ماه و۶ روزه ی علی محمدی، رئیس قبلی این سارمان در استان تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *