نشست خبری رئیس شورا شهر دهدشت با خبرنگاران: اگر شفافیت مالی نداشتیم، حقوق عقب افتاده در شهرداری می داشتیم/کاهش ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیونی از بدهکاری های شهرداری دهدشت

 نشست خبری رئیس شورا شهر دهدشت با خبرنگاران به جهت تشریک عملکرد یک ساله دوم شهرداری و شورای شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش افق دنا: محمدحسین جمشیدی رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت در ابتدای این نشست خبری به خبرنگاران گفت؛ از آنجا که همدلی و هماهنگی در بین اعضا شورا می تواند بازده را بالا ببرید، اولین هدف ما در آغاز بکار شورای پنجم همین همدلی و هماهنگی بود که توانستیم فضای مثبتی نسبت به گذشته بر شورا و شهر حاکم کنیم.

رئیس شورا شهر دهدشت به شفافیت مالی این نهاد اشاره کرد و گفت؛برای اینکه در بعد هزینه کرد صرفه جویی داشته باشیم باید اول زیر ساختی آماده می کردیم که توانستیم با انتخاب مسئول واحد های خوب، روند کار را در شهرداری بهبود ببخشیم.

جمشیدی افزود: اگر شفافیت مالی نداشتیم الان مثل بقیه شهرداری ها حقوق عقب افتاده پرسنل داشتیم و هدف بعدی ما راه اندازی اتوماسیون اداری بود که توانستیم با همکاری دوستان این سیستم را راه اندازی کنیم که این خود قدمی در راستای شفافیت مالی بود.

 

** عادلانه نبودن توزیع اعتبارات**

 

جمشیدی در خصوص  ناعادلانه بودن اعتبارات بودجه ای در استان گفت: یکی از اهداف کاری ما مشخص کردن توزیع ناعادلانه اعتبارات بودجه ای در سطح استان بود که در این رابطه هرجا فرصتی بود این موضوع را بیان و تکرار می کردیم و با دعوت از مسئولین استانی در شورا شهر این مسئله را بیان کردیم و خواستار رسیدگی به این موضوع شدیم.

رئیس شورای شهر دهدشت افزود:خروجی نشست با مدیران استانی سبب شد تا از اعتبارات سیل فروردین ماه یک میلیاردو۳۰۰میلیون تومان به شهرداری دهدشت اختصاص یابد و یا در موضوع بازافرینی شهردهدشت با همکاری مهندس موسوی معاون بازافرینی اداره کل شهرسازی ۷میلیاردتومان اختصاص داده شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر دهدشت ساماندهی ورودی شهردهدشت را مورد دیگری از تعامل با مدیران استانی برشمرد و گفت:در سال دوم فعالیت شورای شهر دهدشت با نگاه ویژه مهندس هاشمی پور نماینده مردم در مجلس و صفوی نژاد مدیرکل راه و شهرسازی ۶میلیاردتومان از اعتبارات سال ۹۸اختصاص یافت.

 

محمدحسین جمشیدی ادامه داد:در چند روز آینده مسیر روشنایی ورودی دهدشت از مسیر چرام با کمک اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان حل خواهد شد.

 

**کمک به حوزه ورزش و جوانان**

 

جمشیدی گفت:شورای شهر دهدشت در این دوسال گذشته در حوزه ورزش وجوانان و فرهنگ وهنر عملکرد خوبی داشته عضویت اعضای شورای شهر در هیات رئیسه تیم های ورزشی و حمایت مالی از باشگاه های هندبال فرازبام خائیز، فوتبال تام کهگیلویه و فوتسال مارون گواه این است که این شورا در بخش ورزشی خوب کار کردیم.

جمشیدی با اشاره به حمایت از ثمن های که از الویت های شورای پنجم بود، گفت: در همین راستا مکان مناسبی را در اختیار سمن بلادشاپور قرارداده ایم که می توانست درامدزایی ۳۰میلیون تومانی برای شهرداری داشته باشد.

 

** کاهش بدهی های شهرداری دهدشت **

 

رئیس شورای شهر دهدشت در زمینه بدهکاری شهرداری به ادارات بویژه تامین اجتماعی نیز اظهارداشت:با مساعدت نورمحمدی مدیرکل تامین اجتماعی استان ،وکیلی و تاجگردون نمایندگان مجلس ۱ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان از سود طلب این اداره کسر و ملک ۷هزارمتری شهرداری به این نهاد برگشت داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *