ابتکار جالب مسئول ناحیه دانشجویی استان به مناسبت هفته بسیج/دکتر مهدوی؛بسیج باید دنبال حرف های جدیدی باشد/بسیج جزئی از هویت انقلابی ماست

نشست هماهنگی برنامه ریزی و اجرای برنامه های هفته بسیج با حضور دکتر مهدوی مسپول بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان و مسئولان سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد.
به گزارش حرف مردم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی، مهدوی مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن خیر مقدم و تشکر از حاضران گفت: هفته بسیج هفته بزرگداشت میراث گرانبهای حضرت امام در امت اسلام است و این گرامی داشت باید پیش برنده هسته های مقاومت در جهان باشد.
وی بیان داشت: نگاه ما به بسیج اعتقادی است نه تقویمی و مختص به هفته بسیج، امسال تقارن هفته بسیج با هفته وحدت تقارن مبارکی است، چرا که بسیج خود نماد وحدت در درون کشور و در جهان اسلام و مستضعفین جهان است.
مهدوی تأکید کرد: بسیج مختص جریان و طیف خاصی نیست و از همه اقشار جامعه در بسیج عضو هستند، امروز چفیه ای که بسیجیان ما ۳۰ سال پیش در مبارزات انقلابی و دفاع مقدس در مقابل مستکبرین عالم می پوشیدند تبدیل به نماد استکبار ستیزی در جهان شده است.
وی اذعان کرد:بسیج جزئی از هویت و زندگی انقلابی ماست، در بین قشرهای بسیج، دانشجویان بسیجی باید در عرصه های مختلف و جهادی میدان داری و پرچمداری کند. ، بسیج دانشجویی و بسیج در دانشگاه ها به بهانه هفته بسیج باید مرزهای بسیجی گری و بسیجی بودن را چه در گفتمان و چه در عمل گسترش دهد.
مسئول بسیج دانشجویی افزود: به این معنا که باید از برنامه های معمولی و روزمره عبور کنیم و حرف های جدید، مطالبات جدید و پی گیر تشکیل هسته های مقاومت باشیم که امام فرمود: این کار شدنی است
مهدوی گفت: به یاد ندارم دانشجویان بسیجی در بحث محرومیت زدایی و کمک به مستضعین لحظه ای دست از تلاش بر نداشته باشند، تابستان امسال نیز دانشجویان جهادگر با حضور در مناطق محروم و دور افتاده در بحث عمرانی، فرهنگی، پزشکی، آموزشی و… خدمات شایانی ارائه کردند.
وی ادامه داد: یکی از اتفاقات مبارکی که در بحث اردوهای جهادی امسال شاهد آن بودیم، نگاه کارشناسی دانشجویان برای خدمت رسانی و همچنین تدوام اردوهای جهادی حتی پس از تعطیلات تابستانی است، به گونه ای که میبینم دانشجویان الان در طول ترم تحصیلی تعطیلات آخر هفته خود را در مناطق محروم و در حال خدمت دهی میگذرانند.
دکتر مهدوی در ابتکاری جالب، اعلام کرد که: نشست خبری روز بسیج با دعوت از اصحاب رسانه در یکی از روستاهای محروم استان و درخانه ای که توسط دانشجویان جهادگر ساخت و تکمیل شده برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *