پاسخ مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات.

در دیدار رهبر معظم انقلاب که با جمعی از جانبازان دفاع مقدس در حسینیه  امام خمینی (ره) در تاریخ ۹۴/۰۶/۲۹برگزار شد، محسن محسنی جانباز بصیر(دو چشم نابینا) و قطع دو عضو از استان مرکزی نظرش را در مورد مذاکرات به رهبر انقلاب گفت که در جوابش صحبت رهبری قابل تامل بود.

محسنی به رهبر انقلاب عرض کرد که چشم ما به دهن شماست اما دوستانی که در مجلس زحمت می کشند بدانند که نکته اصلی غنی سازی یا سانتریفیوژ نیست بلکه با این توافق آمریکا پا لای در مذاکرات می گزارد و نمی گذارد که در مذاکرات بسته شود که تا ده پانزده سال دیگه به هر بهانه ای بیاییند سر یک میزو با ما مذاکره کنند و ارتباط داشته باشند و بنظرم این خطر اصلی اینجاست و باید مجلس به این موضوع توجه داشته باشد اما پاسخ رهبری این بود که((شما به آنها بگویید، به من نگویید و به مجلس و آنهایی که فکر می کنید متوجه نیستند، بگویید )).

شاید این صحبت جانباز عزیز همان صحبت همیشگی رهبر انقلاب است که فرمودند، مذاکره برای مذاکره نمی خواهیم باشد، است. و پاسخ رهبری هم همین را تایید می کند.

اگر که ما هم پازل مذاکرات و اتفاقات آن هم همین طور سوابق طرف مقابل را کنار هم بگذاریم تا حد زیادی به این صحبت جانباز عزیز می رسیم که هدف آمریکا عادی سازی و عادی نشان دادن روابط ش با جمهوری اسلامی است تا محور مقاومت را ناامید کند. ان شالله که بهیاری حق و هوشیاری دولت و ملت و تدابیر مقام معظم رهبری آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *