روز دانشجو در دانشگاه پیام نور دهدشت با حضور نماینده کهگیلویه: از حقوق نجومی گرفتن تا گزارش کار از هاشمی پور

صبح روز دوشنبه جلسه پرسش و پاسخ بمانسبت روز دانشجو با حضور حاج عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی در دانشگاه پیام نور برگزارشد.

به گزارش حرف مردم، مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور دهدشت کمی زورتر از موعد خود با حضور حاج عدل هتشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی برگزارشد که بیشترین سوالات را دانشجویان از نماینده مردم کهگیلویه در مجلس داشتند.

در ابتدا یکی از دانشجویان با سوال از نماینده کهگیلویه خواستار گزارش از وضعیت پروژه های در دست اجرا از شهرستان شد و انتقاد کرد که چرا وعده هایتان عملی نشد؟چرا پیشرفتی در انجام این پروژه ها نمی بینیم؟

هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه در پاسخ به این سوال، گفت: بنده ۱۸ ماه از عمر نمایندگی م می گذرد و طبیعی است که همه وعده ها به شکل کامل در این مدت کوتاه عملی نشد ولی شما بیایید از پتروشیمی دهدشت بازدید کنید که چقدر پیشرفت فیزکی داشتیم و خاکبرداری در حال انجام است و به زودی پیمانکار برای شروع کار سایت های صنعتی،سوله ها و ساختمان اداری شروع بکار می کنید.

هاشمی پور در ادامه گزارش کار خود در این مدت کمتر از ۲ سال نمایندگی مردم کهگیلویه از خط لوله انتقال آب از سد کوثر از سمت دهدشت غربی اشاره کرد و گفت: با این کار بزرگ دیگر نگران آب شرب شهرشتان کهگیلویه نیستیم و شما جوانان تحصیل کرده باید بروید و از نزدیک از این پروژه های بزرگ دیدن کنید و با انصاف حرف بزنید.

سردار هاشمی پور در دفاع از کارنامه کاری خود در این مدت کتر از ۲ سال گفت: الحمدلله خط لوله گاز از منطقه دشمن زیاری به سمت دیشموک در حال اجرا و نگرانی خاصی در این مورد نداریم چون طبق روال خود در حال انجام است و در آینده نزدیک شاهد استفاده مردم این مناطق از این نعمت اللهی می باشیم.

در ادامه برگزاری این مراسم در دانشگاه پیام نور دهدشت یکی دیگر از دانشجویان با پرسش از نماینده کهگیلویه،گفت: شما قبلا گفتید بنده ماهیانه ۳۰ میلیون تومان حقوق می گیرم آیااین حقوق نجومی نیست؟

سردار هاشمی پور در پاسخ به اینن سوال جنجالی تصریح کرد که: بنده قبلا گفتم با توجه به تجاربم در حوزه صعنت، راه و ساختمان و امور مهندسی و با توجه به توانم می توانیم در دوران بازنشستگی برای خودم ماهیانه ۳۰ میلیون درآمد داشته باشم ولی بنده این کار را نکردم و آمدم تا در جایی دیگر برای مردم خدمت کنم، من تا جایی که بتوانم برای خدمت به این مردم در این دوره تلاش می کنم و برای همین آمدم.

در بخش پایانی این مراسم دکتر سجادی ریاست دانشگاه پیام نور استان به سوالات تخصصی در امور دانشجویی و آموزشی پاسخ داد و افزود که برای رفع موانع و مشکلات دانشجویان این واحد دانشگاهی تمام تلاش خود را می کنیم تا شاهد شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر این دانشگاه باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *