فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:برگزاری اردوهای جهادی یک تا ۱۰ روزه در مناطق محروم/یادواره افتخار کوچه آبروی محله با هدف معرفی شهدای شاخص است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: هفت هزار و ۸۰۰ نفر روز در اردوهای جهادی یک تا ۱۰ روزه شهرستان خدمات رایگان ارائه دادند.

به گزارش حرف مردم، سعید برومندزاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه زمانبندی برگزاری یادواره‌ها اظهار داشت: ۲۶ یادواره طی سال ۹۶ برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۱۰ یادواره در قالب پایگاهی، حوزه‌ای و «آبروی محله، افتخار کوچه» برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: ۱۶ یادواره تا پایان سال در بخش‌های مختلف اجرا می‌شود.

این مسؤول، افزود: یادواره «آبروی محله، افتخار کوچه» با هدف معرفی شهدای شاخص، محله‌های دو شهیدی و روستاهای تک شهیدی است و در این طرح که به روش تجمیع مردم در محله و کوچه‌ها است به مردم یادآوری می‌کند که زحمات شهدا موجب امنیت کشور است و شهدا آبرو و افتخار محله هستند.

برومندزاده، پوشش یادواره‌ها در رسانه‌ها را ضعیف خواند و گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به جهت تأثیرگذاری این برنامه‌ها در نسل جوان لازم است انعکاس خبری شوند.

وی، سرکشی از خانواده شهیدان را وظیفه ذاتی مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج ۱۰۰ مورد سرکشی از خانواده شهدا اجرا کرده است.

این مسؤول به رویکرد محرومیت‌زدایی بسیج اشاره کرد و گفت: در کنار اردوهای جهادی صندوق‌های خیریه راه‌اندازی شده و از محل این صندوق به نیازمندان کمک می‌شود.

برومندزاده یادآور شد: هفت هزار و ۸۰۰ نفر روز در اردوهای جهادی یک روزه، سه روزه، هفتگی و ۱۰ روزه به مناطق شهرستان اعزام شدند و در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، درمانی، مشاوره، کشاورزی،دامپروری و..خدمات رایگان ارائه دادند.

وی،همچنین از بازسازی واقعه غدیر برای دومین بار در شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به هجمه‌ها و تهدیدهای فرهنگی در فراموشی واقعه مهم غدیر، این رویداد چند سالی است در کشور اجرا می‌شود.

برومندزاده، بیان کرد: بازسازی واقعه غدیر عصر روز یکشنبه نوزدهم شهریور ماه در سوق برگزار می‌شود.

در پایان این نشست خبری از سوی فرماندهی سپاه ناحیه کهگیلویه از خبرنگارن تقدیر به عمل آمد.

IMG-20170907-WA0003

IMG-20170907-WA0005

IMG-20170907-WA0006

IMG-20170907-WA0007

IMG-20170907-WA0008

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *