حجت‌الاسلام بزرگواری: حنای سوء استفاده از نام کروبی رنگی ندارد/بگذارید آخر عمری به عبادت و استغفارش برسد

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: از کسی حرف می‌زنند که این آخر عمری با آن خیانتی که کرد زندگی راحتی دارد و تنها اسم آن حصر است.

به گزارش حرف مردم، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی چند روز اخیر باز هم عده‌ای موج‌سواری خود را این بار با باز کردن مجدد پرونده یکی از سران فتنه باز کردند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند همیشه پشتیبان این مردم و نظام است و دیدیم که پس از آن حرکت سخیف برخی نمایندگان در عکس گرفتن با موگرینی؛ حادثه شهادت محسن حججی آن جوان برومند شهادت‌طلب رخ داد.

وی گفت: با این شهادت کشور و  نظام بیمه شد و جهانیان به حقانیت ما در مبارزه و مقابله با تفکرات تروریستی و وهابی پی بردند.

بزرگواری در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که اکنون موج شهادت‌طلبی را در میان جوانان خود به صورت گسترده مشاهده می‌کنیم تصریح کرد: اما متأسفانه به صورت برنامه‌ریزی شده پرونده فردی باز می‌شود که به کشور و مردم خیانت کرد.

نماینده  ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی افزود: از کسی حرف می‌زنند که این آخر عمری با آن خیانتی که کرد زندگی راحتی دارد و تنها اسم آن حصر است.

وی گفت: کسانی که به دنبال بهره‌ بردن از این موضوع هستند خوشان هم در ایجاد بحران برای کشور در فتنه ۸۸ دست داشتند و آقای کروبی چندان برایشان مهم نیست بلکه به دنبال سوءاستفاده از نام این فرد هستند تا به خواسته‌های خود برسند.

بزرگواری به وابستگی این جریان داخلی به غربی‌ها از جمله آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: این‌ها اگر دلسوز مملکت هستند به جای چنین مباحث انحرافی به فکر معیشت مردم باشند که هر روز بدتر از قبل می‌شود.

وی افزود: معلوم است که چنین افرادی دلسوز کشور و مردم نیستند چرا که آقای کروبی با آن خیانتی که در حق کشور و نظام کرد اکنون زندگی راحتی در این آخر عمری دارد و باید به عبادت مشغول باشد و طلب استغفار کند.

بزرگواری با تأکید دوباره نسبت به فرافکنی‌های برخی از افراد و جریانات در این قضیه گفت: شما که مدعی حقوق افراد هستید چرا یک بار هم که شده مشکلات مردم و خیل جوانان بیکار را فریاد نمی‌زنید پس معلوم است که چه اهدافی دارید و با کجا هماهنگ هستید.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *