فرماندهی ناحیه مقاومت کهگیلویه: برگزاری ۱۱۵ برنامه به مناسبت دهه فجر در کهگیلویه

سعید برومند زاده فرماندهی ناحیه مقاومت کهگیلویه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام ۱۱۵ مورد برنامه در دهه فجر به تشریح برنامه های ناحیه مقاومت کهگیلویه پرداخت.

به گزارش حرف مردم،فرماندهی ناحیه مقاومت کهگیلویه با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی ایران، آن را فراتر از انقلاب های دیگر در تاریخ خواند و گفت: انقلاب ما چه در اهداف و چه در ابزار مبارزه با انقلاب های مرسوم تفاوت داشت و تنها هدف ما مردم بود که با مشت های خالی پوزه حکومت ستم شاهی را بخاک مالید.

فرماندهی ناحیه مقاومت کهگیلویه با یادآوری به این موضوع که انقلاب اسلامی ایران اهدافی متعالی دارد و باید در ایام فجر این اهداف تبیین شود ،گفت: البته باید دست آورد های انقلاب نباید فراموش شود و این از وظایف ما و رسانه است که این دست آورد ها را به نسل جوان امروز و فردا نشان دهیم.

در ادامه فرماندهی ناحیه مقاومت کهگیلویه به تشریح برنامه های ناحیه مقاومت کهگیلویه پرداخت و افزود: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۸ عنوان برنامه داریم که جمع این برنامه ها در کهگیلویه و بخش های تابعه به ۱۱۵ مورد برنامه می رسد که از جمله آنها می توان به برپایی ایستگاه‌های صلواتی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر، نواختن گلبانگ انقلاب در یکی از مدارس، اجرای تئاتر خیابانی به همت بسیج هنرمندان، اجرای نشست‌های بصیرتی، سرکشی از خانواده شهدا و توزیع بروشور دستاوردهای فضایی کشور اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه در پایان خبر از افتتاح سه یا چهار طرح اقتصادی مقاومتی در شهرستان خبر داد و گفت: در راستای محرومیت زدایی چند ارودی جهادی در مناطق شهرستان برگزار می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *