آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور

در نشست خبری که ظهر امروز ریاست محترم دانشگاه پیام نور دهدشت و چرام با خبرنگاران در دفتر ریاست دانشگاه برگزار کرد، خبر از آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور در همه ی رشته ها خبر داد.

به گزارش حرف مردم، دکتر علی آذری در نشست خبری ظهر امروز که به مناسبت آغاز فصل ورود دانشجویان جدید به دانشگاه ها برقرار شد، به معرفی دانشگاه پیام نور پرداخت.

دکتر آذری با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با شعار آموزش همه جا، همه وقت ، برای همه خاطر نشان کرد که ظرفیت های موجود در دانشگاه پیام نور دهدشت توان ارائه خدمات آموزش بر طبق منابع یکسان در کشور به دانشجویان جدید ورود را دارد و با اعلام اینکه دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه در کشور است می تواند طیف زیادی از کسانی که قصد ورود بر عرصه دانشگاهی را دارند، مناسب ترین گزینه می باشد چنانچه هر دو حالت حضوری و غیر حضوری در دانشگاه پیام نور وجود دارد تا کسانی که کارمند یا قصد کار کردن را دارند مشکلی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

دکتر آذر در پاسخ به اینکه در حال حاضر چه امتیاز بزرگی برای دانشجویان جدید ورود در دانشگاه پیام نور دارد، گفت: دانشگاه پیام نور با بهره گیری از فناوری و ارتباطات می تواند آموزش را در عرصه آموزش الکترونیکی یا آموزش مجازی برای دانشجویان خود دنبال کند در حالی که دانشگاه های دیگر چنین امتیازی وجود ندارد یعنی دانشجو با در اختیار گرفتن رمز و نام کاربری(در سایت lms.pnu.ac.ir) می تواند در هر رشته و هر درسی با بهترین اساتید آن کلاس درس مجازی برگزار کند.

در پایان این نشست خبری دکتر آذری خبر ویژه ای برای مشمویلن خدمت وظیفه عمومی داشت که: با توجه به رسالت دانشگاه پیام نور این امکان فراهم شد تا سرباز مشمول طبق قانون وزارت علوم در این دانشگاه همزمان با گذران دوران خدمت خود، تحصیل در رشته مورد علاقه خود را دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *