افراطی گری ها، علت عقب ماندگی استان از لحاظ توسعه است!

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به عنوان رئیس ستاد روحانی در این استان همواره به دنبال رشد پتانسیل فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز کشور بوده‌ام، افزود: بدون نگاه سیاسی مشکلات مردم را در تهران پیگیری می‌کردم.

حرف مردم گزارش می دهد: در گفتگوی اختصاصی کبنانیوز با مسئول ستاد روحانی در استان، جناب آقای دکتر مهرداد باقری، علت عقب ماندگی استان را نسبت به استان های همجوار را، << افراطی گری ها >> دانست!!

متن کامل گفتگوی مسئول ستاد روحانی با کبنانیوز:

کهگیلویه و بویراحمد این روزها برای استقبال از سفر هیئت دولت آماده می‌شود، سفری که می‌تواند برکات زیادی برای این استان به همراه داشته و فرصتی مغتنم در راستای توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشد، از این رو مردم و مسئولان استان باید تلاش کنند از این فرصت ارزشمند برای بیان و رفع محرومیت‌های خود استفاده کنند.
در این راستا و در آستانه سفرهیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد برای اطلاع بیشتر از برنامه‌های سفر، به سراغ رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد رفتیم.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار انتخاباتی روحانی در سال ۹۲، گفت: مهم‌ترین اهرم انتخاباتی روحانی در سال ۹۲، شعار “اعتدال همراه با تدبیر و امید” بود.
دکتر مهرداد باقری افزود: پیاده‌سازی شعار تدبیر و امید و شعار اعتدال در کهگیلویه و بویراحمد بسیار سازنده و مفید بود، زیرا این استان سال‌ها از افراطی‌گری‌های بی مورد رنج می‌برد.

باقری با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به علت افراطی‌گری‌ها، از لحاط توسعه نسبت به استان‌های همجوار خود عقب ماند، تصریح کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید در این استان یک رویکرد اعتدالی بود.
وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات ۹۲، در استان به دنبال تحقق شعار انتخاباتی حسن روحانی بودیم، بیان کرد: در طی این ۳ سال، گام‎های خوبی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد و شناسایی ظرفیت‌های این استان برداشتیم.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد به سفر هیئت دولت به این استان در آینده‌ای نزدیک اشاره داشت و اظهار کرد: سفر دولت به استان یک فرصت است که باید قدر این فرصت را به خوبی بدانیم.
باقری بیان کرد: در ستاد انتخاباتی روحانی برنامه‌ریزی‌های خوبی برای استقبال از هیئت دولت صورت گرفته است.
وی گفت: در این راستا برای استقبال مطلوب از هیئت دولت شورای سیاست‌گذاری تشکیل داده‌ایم تا استقبالی در شأن دولت و مردم کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.
رئیس ستاد  انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به عنوان رئیس ستاد روحانی در این استان همواره به دنبال رشد پتانسیل فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز کشور بوده‌ام، افزود: بدون نگاه سیاسی مشکلات مردم را در تهران پیگیری می‌کردم.
باقری تأکید کرد: همواره برای رشد بسیاری از جوانان این استان در سطح ملی تلاش کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت دیر به استان ما سفر نکرده است، گفت: دولت هر زمانی که به استان‌ها سفر کند غینمت است و باید از تمام ظرفیت‌های این سفر استفاده کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد از استقبال از هیئت دولت در مرکز استان خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر اینکه رسم مهمان‌نوازی را به جا خواهیم آورد، حقوق مردم را نیز از دولت مطالبه‌گری می‌کنیم.
باقری بیان کرد: دولت شناخت خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و به دنبال رفع محرومیت در این استان است.

 

منبع: کبنانیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *