چرا قالی‌باف پس از “داماد کردن” پسرش اضافه کاری می‌گیرد؟

آیا “داماد کردن پسر” قالی باف این قدر هزینه ها را بالا برده که او درست از همان زمان اضافه کاری دریافت می کند؟ و یا قالی باف قصد “کمک مالی” به پسرش پس از ازدواج او را داشته که ناچار به دریافت اضافه کاری هایش شده؟!

 

حرف مردم :محمدباقر قالی باف شهردار تهران امروز درباره میزان دریافتی خود گفته است: دیروز در صحن شورا اعلام شد ۱۴ میلیون تومان حقوق دریافتی من است. الان اعلام می کنم محمدباقر قالی باف ۷.۵ میلیون تومان از شهرداری می گیرد و حاضرم رونوشت فیش های حقوقی ام را به تک تک شما نشان دهم. اینکه گفته می شود یک درصد از درآمدهای شهرداری به شهردار اختصاص پیدا می کند، نادرست است. ۱۴ میلیونی که اعلام می شود من نصفش را بر می گردانم. حتی یک روز حق ماموریت در شهرداری نگرفته ام و اضافه کارهایم را از زمانی می گیرم که پسرم را داماد کرده ام و همسرم هم که ۱۰ سال است مشاور شهرداری و عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی هنری شهرداری است که آن را هم من انتخاب نکرده ام، تاکنون یک ریال از شهرداری دریافت نکرده است در حالی که حقوق مشاور در شهرداری ۸ میلیون تومان است.

نکته قابل تامل در مورد اظهارات قالی باف تاکید او بر دریافت اضافه کاری از زمان “داماد کردن” پسرش است. سوال جالبی که وجود دارد این است که آیا “داماد کردن پسر” قالی باف این قدر هزینه ها را بالا برده که او درست از همان زمان اضافه کاری دریافت می کند؟ و یا قالی باف قصد “کمک مالی” به پسرش پس از ازدواج او را داشته که ناچار به دریافت اضافه کاری هایش شده؟!

گفتنی است قالی باف دو سال پیش درباره شایعه دستگیری پسرش گفته بود: “پسر من معلمی است که دارد کارش را انجام می‌دهد”.

 منبع:صراط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *