سردار هاشمی: وعده هایم یادم نرفته

سردار هاشمی دیروز در میان اقشار مختلف مردم به بیان عملکرد خود در این دوره کوتاه پرداخت و ابراز امیدواری کرد که باتوجه به شناختی که از وزارت خانه ها دارد عملیات توسعه در شهرستان کهگیلویه سریعنر صورت بگیرد.

حرف مردم: سردار هاشمی دیروز در میان اقشار مختلف مردم به بیان عملکرد خود در این دوره کوتاه پرداخت و در ادامه گفت: باتوجه به شناختی که از وزارت خانه ها دارم نیاز ندارم از اسم کسی یا اسم نمایندگی خودم را معرفی کنم چون از سال ها قبل با بدنه این وزارت خانه ها کار کردم و کارنامه کاری بدنه پر از کارهای اجرایی خصوصا وزارت راه وشهر سازی است.

سردار مهندس هاشمی با اشاره به جاده پاتاوه به دهدشت گفت: اولین اقدام بنده با وزارت راه شهر سازی همین جاده دهدشت به پاتاوه بود که شما اطلاع دارید که بالاتر از دوسال متوقف شده بود و کارگاه ها جمع شده بودند و فقط یک نگهبان بود، اما با پیگیری و شش جلسه کاری با وزارت راه و قرارگاه داشتم تا زمانی که آسفالت در کنار قلعه گل شروع کردیم، کوتاه نیامدم و با وجودی که هنوز اعتبار نامه ها تایید نشده ولی من رفتم ببینم شروع شده یا نه و الحمدلله ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر آنجا کار می کنند و باید به فکر توسعه باشیم و ان شالله این کار تا آخر ادامه خواهد یافت و در آینده که این پروژه تمام شد ثمرات آنرا خواهید دید و باید به فکر دوبانده کردن آن باشیم.

سردار هاشمی در ادامه توضیحات خود با اشاره به مهاجرت های فراوان از شهرستان کهگیلویه ، گفت: اگر می خواهیم در این شهر بمانیم باید حداقل چند کار اساسی انجام بدهیم.

سردار هاشمی با بیان اینکه اولویت کار های فعلی را به حوزه راه اختصاص داده گفت: در جلسه ای که با مدیر کل راه و شهرسازی و تمام پیمانکاران حاضر در شهرستان دارم قرار داریم که برای حل مشکلات جاده سوق به دهدشت و جاده دیشموک به قلعه ریسی و جاده طسوج و پاتاوه به دهدشت جلسه بگیریم و ببینم چرا پیمانکاران از این پروژه ها می نالند و بتوانم از از مدیرکل و پیمان کاران زمانبندی بگیرم که یک پروژه ۵ کیلومتری چرا باید این همه وقت زمان بگیره.

سردار هاشمی با اشاره  به وعده های انتخاباتی خود که گفت: پتروشیمی آماده باش، معدن نیترات آماده باش، یادم نرفته و با آوردن وزیر نیرو (چیت چیان) به صحرای کلاچو و با دیدن دشت این حاصلخیز و زمین ها چرام  تصمیم گرفتیم و جلسه گذاشتم با تخصیص و تصویب ۲۰۰هزار متر مکعب آب از رودخانه مارون ۲ عملیات آب یاری این دشت آغاز خواهد داشت.

مهندس هاشمی در پایان گفت: ما باید از بن بست خارج بشویم و باید راه های ارتباطی راتوسعه بدهیم وگرنه وضع همین طور خواهد بود و دور خودمان خواهیم چرخید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *