سردار هاشمی: موحد از روز اول تا آخر مشوق بنده بود…

حرف مردم: سردار هاشمی در گلزار شهدای روستای طولیان و در جمع سادات عواسی با یادآوری به اینکه، اگر ایثارگری شهدا و جانبازی رزمندگان نبود الان این امنیت را نداشتیم و ممکن بود وضع مان مثل دیگر کشور ها باشد.

سردار هاشمی در قسمت اول سخنان خود گفنتد که سرعت پیشرفت مان قابل قبول نیست و کشور هایی که روزی عقب تر از ما بودند الان در سطح اول اقتصادی هستند و استان های نزدیک ما بودند ولی چون از ارتباطات و فن آوری و بخش خصوصی  استفاده کردند و از مشوق های اقتصادی استفاده کردند توانستند به تحول اقتصادی برسند.

در ادامه سردار هاشمی گفت که باید تلاش کنیم تا سیمان سپو براه افتد باید مثل چشمه بجوشیم تا از سد کوثر آبگری کنیم و در نهایت باید بسوزیم تا بسازیم. آیا وقت آن نرسیده که این جوانان کهگیلویه  برای اولین بار با چشم خودشان ببینند که دود کارخانه ها در اینجا بلند می شود؟ تا کی ما می خواهیم در مسائل قبیله ای بمانیم و بیاییم از خدا بترسیم و از فرصت ها استفاده کنیم و به فرموده حضرت علی(ع): گذشته ها گذشته و باید از فرصت حال استفاده کنیم و با یاس و ناامیدی نمی شود ادامه داد و باید از سرمایه های موجود استفاده کنیم.

در میان سردار هاشمی گفت که آمدم با سیمان سپو کشتی بگیرم و راه و شهرسازی و سد سازی و احیای موقوفات را تجربه کردم و برای سوختن آمدم و ممکن است در بین تهمت ها بسوزم و در بی صادقت ها و دورنگی ها بسوزم ولی نگران نیستم چون در آینده با شما می سازیم.

در پایان سردار هاشمی در میان سادات عواسی از کسانی که برای مشورت در ثبت نام انتخابات همراه بود نامبرد و از میر احمد تقوی پدر معنوی خود که بسیار حامی ایشان در این راه بود تشکر کرد و گفت که موحد از روز اول تا تایید صلاخیت دوم مشوق ایشان بود و پا به پای من حرکت کردند و حتی زمانی که تایید صلاحیتم را گرفتم و عازم منطقه شدم با ایشان مشورت کردم ولی دست تقدیر این شد که خودشان انتقال پیدا کنند به کهگیلویه و خوش آمد می گویم و بد نمی آید که بیایند و با هم رقابت کنیم ولی خدا خوش نمی آید چون یک سال با هم صحبت کردیم و در تمام زمینه ها با ایشان مشورت کردم و در آخرین جلسه در کهگیلویه به ایشان گفتم که اگر می خواهید بیایید تا مردم را منتظر نگذارم و در دیماه بود که به موحد گفتم نمی توانم عقب بکشم تا آخر هستم.

 

۲۰۱۶۰۲۱۹_۱۵۰۱۳۸

۲۰۱۶۰۲۱۹_۱۵۰۱۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *