باید به قله بنگریم نه دامنه

سردار هاشمی: باید به قله بنگریم نه دامنه، چون اگر به فکر دامنه باید درجا خواهیم زد و به هدف نمرسیم

گزارش اختصاصی حرف مردم از صحبت های امروز سردار هاشمی: سردار عدل هاشمی باحضور در میان اجتماع عظیم هواداران خود که از تایید صلاحیت شدن ایشان خوشحال شدن با قدر دانی از همه ی احاد جامعه و خاص تر از هواداران خود از همراهی آنان در این مسیر تشکر کرد و گفت که باید باهم باشیم تا به پیروزی برسیم.

سردار هاشمی از حضور همه ی افرادی که بعنوان نامزد انتخاباتی به این عرصه آمدند و شور انتخاباتی به شهرستان کهگیلویه دادند تشکر و قدر دانی کرد و تاکید کرد که هوادارانش اخلاق پاک سیاسی را در این عرصه از انتخابات رعایت کنند تا نشاط و مهربانی درمیان مردم باشد.

سردار هاشمی با بیان اینکه از فرصت به وجود آمده تا تایید صلاحیت توانست برنامه های اقتصادی مدنظر خویش در این مدت مطالعه کند و با برگزاری  جلسه با افراد موثر در بدنه وزارت خانه های اقتصادی کشور توانست که به نتایج خوبی برای آینده برسد و به آینده برنامه های خود در شهرستان کهگیلویه اظهار امیدواری کرد که بتوان گامی در جهت توسعه ی این شهرستان باشد.

سردار هاشمی در ادامه صحبت های خود گفت که امید به خدا دارم و می گویم هر که را خدا بلند کرد رهایش نمی کند و انسان وقتی اعتقاد به خدمت داشته باشد باید امیدوار باشد.

سردار مهندس هاشمی در پایان گفت که باید به قله فکر کنیم، به دامنه فکر نکنیم چون در دامنه می مانیم و درجا میزنیم. باید همیشه به خوبی فکر کنیم به بدی های خودمان فکر کنیم نه دیگران چون ما اعتقاد داریم که خدایی هست که عزت و ذلت می دهد و همه چیز دست خداست. همه ی ما به پیشرفت جامعه و جوانان این شهرستان فکر می کنیم و این با رعایت اخلاق سیاسی و درک متقابل صورت می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *