ملت ایران با شهادت بیدار می‌شود

نویسنده کتاب «پایی که جاماند» با بیان اینکه ولایتمداری رزمندگان در دفاع مقدس کمر دشمن را شکست، گفت: ملت ایران با شهادت بیدار می‌شود.

به گزارش حرف مردم به نقل از  خبرگزاری فارس ، سید ناصر حسینی‌پور عصر امروز در یادواره ۴۱۷ شهید شهرستان که در سالن ورزشی ناحیه مقاومت دهدشت برگزار شده بود شهدا را قهرمانان واقعی دانست و اظهار داشت: یادواره شهدا برای یادآوری رشادت‌های این بزرگواران و مروری به گذشته است تا خودمان را ریکاوری کنیم.

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» سنجش ولایتمداری را از دیگر اهداف برگزاری یادواره‌ها برشمرد و افزود: دشمنی نظام استبداد و تفکر سلطه با ما در ارتباط با صادرات فرهنگ شهادت است.

حسینی‌پور با بیان این‌که فرهنگ ایثار و شهادت کمر دشمن را شکست تصریح کرد: جنس این فرهنگ و دفاع مردمی ملت ایران قابل تحلیل نیست و تنها کسانی که از انقلاب شناخت کافی دارند می‌توانند در قاموس انقلاب این فرهنگ را تحلیل کنند.

وی،با اشاره به روحیه شهادت طلبی رزمندگان در دهه ۶۰ گفت: عشق به جبهه و دفاع از میهن و روحیه ایثارگری مادران و پدران شهدا قابل تحلیل نیست و در حرف و کلمه نمی‌گنجد.

این آزاده دفاع مقدس با بیان اینکه شهیدان با بصیرت راه دفاع در پیش گرفتند و این طور نبود که از روی احساس وارد جنگ شوند ادامه داد: بعثی شناسی آن روز را باید در یادواره‌‌ها داشته باشیم تا مردم بدانند دشمن با فرزندان این ملت چه کرد.

حسینی‌پور تصریح کرد: اگر توانستیم دشمنی بعثی‌ها را تبیین کنیم نمره عشق به شهید و شهادت را بالا بردیم.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه اساس دشمنی با نظام این است که شیعه بدون بصیرت و معرفت می‌خواهد افزود: استخوان‌های شهدایی که برای تشییع به میهن باز می‌گردند اهرم بازدارندگی دارند.

حسینی‌پور با اشاره به اهمیت انرژی هسته‌ای و کاربرد آن در بخش پزشکی با بیان اینکه بخشی از هزینه صفحات سوخت ۲۰ درصد راکتور تهران توسط شهدای هسته‌ای تأمین شده است تصریح کرد: جلوی سوخت ما را گرفتند و نمی‌دهند و هزار دبه درمی‌آورند.

جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ما با شهادت بیدار می‌شود گفت: مذاکرات هسته‌ای به بن بست رسیده بود اما در تشییع شهدای غواص تفکر و سیل عظیم ملتی که عاشق شهدا بودند در کنار تابوت‌ها مذاکرات را به جلو کشاند.

حسینی‌پور تکلیف‌گرایی را از خصوصیت بارز شهیدان دانست و با بیان اینکه احساس شهیدان را عقل مدیریت می‌کرد افزود: مسئولان در مقابل شهدا مسئول هستند و باید در نگاه به بیت‌المال تفکر شهدا را در نظر داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *