اگر مزدوران اصلاح‌طلبی کهگیلویه کنار نروند، هویت آن‌ها را فاش می‌کنم

این کاندیدای اصلاح‌طلب با بیان اینکه شهدا برای مقابله با زر و زور جان خود را فدا کردند، به برخی افراد که او آنها را «مزدوران اصلاح طلبی» نامید، هشدار داد و گفت: اگر مزدوران اصلاح طلبی کنار نروند هویتشان را فاش خواهم کرد.

به گزارش حرف مردم به نقل از ریواس به نقل از ایسنا:”مجید باقریان”، وی، متولد۱۳۵۳، فوق لیسانس تاریخ با جناح اصلاح طلبی در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه ثبت نام کرد.

باقریان در جع خبرنگاران با بیان اینکه چرا زیرساخت ها در کهگیلویه فراهم نیست، آیا نمیشد در این سالها حداقل یک صنعت از صنایع مادر به کهگیلویه آورده می‌شد، هدف خود در این دوره از انتخابات را رهایی کهگیلویه از توسعه نیافتگی عنوان کرد.
باقریان شعار خود را قانون، توسعه و اشتغال عنوان و تصریح کرد: در راستای شعار خویش سعی خواهم کرد با ایجاد کارخانجات مادر زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنم.

وی با بیان اینکه حضور بنده مقابله با قوم گرایی است، گفت: در صورت قبول شدن اینجانب در انتخابات با ایجاد یک پارلمان محلی جهت حمایت از نخبگان از همه جریان های سیاسی استفاده خواهم کرد.
باقریان در خصوص به اجماع رسیدن اصلاح طلبان گفت: بنده متعهد به خرد جمعی هستم و امیدوارم دیگر اصلاح طلبان هم پایبند به خرد جمعی باشند، اگر اجماع از مجرای صداقت باشد آن را می پذیرم.
وی معیار اصلاح طلبی را اندیشه اصلاح طلبی دانست و خاطرنشان کرد:اصلاح طلبی اندیشه تکامل یافته برگرفته از نظر مولا امام حسین(ع) است و هر کسی در چنین فضایی قرار می گیرد از منفعت طلبی فاصله می گیرد اما برخی دوستان منفعت طلبی هستند که می خواهند از اصلاح طلبی به نفع رای غیراصلاح طلبانه خود به تحمیل ببرند.
وی اضافه کرد: مجید باقریان اصلاح طلب اصیلی است و از زمانی که اندیشه را فهمیده به اصلاح طلبی پایبند بوده است.

باقریان عنوان کرد:بنده اصلاح طلب دوره خطر بودم نه اصلاح طلب دوره منفعت و تنها کسی بودم در دوره قبل برای زنده ماندن اصلاحات به میدان آمدم، اصلاح طلبی با دکان بازکردن درست نمی شود، اصلاح طلبی که بگوید به انتخابات راه پیدا نکنید اصلاح طلب نیست.

وی با بیان اینکه شهدا برای مقابله با زر و زور جان خود را فدا کردند هشدار به مزدوران اصلاح طلبی گفت: اگر مزدوران اصلاح طلبی کنار نروند هویتشان را فاش خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *